Skip to content

איך להעלות עוקבים באינסטגרם

קיימות שיטות רבות שיכולות לענות על השאלה: איך להעלות עוקבים באינסטגרם. נכון יש מי שמתפתים לנסות את הדרך הקלה, ואולי גם המהירה של רכישת עוקבים בכסף באמצעות תוכנות או חברות שונות. אז מה עדיף חשיפה אורגנית או שמא הפתרון המהיר? מה מהם יסייע לעסק שלכם להצליח. 

הגדרת קהל היעד

כדי להצליח באמת בגידול במספר העוקבים שלכם דאגו להגדיר בראש ובראשונה את קהל היעד שלכם. כלומר שאלו את עצמכם אילו עוקבים תרצו שיגיעו לעמוד שלכם או לפרופיל שלכם, ובהתאם לכך דאגו לעצב את העמוד שלכם באופן מושך ומפתה ללקוחות. 

כדי לגרום לעמוד העסקי שלכם להצליח וכדי לענות על השאלה: איך להשיג עוקבים באינסטגרם? תוכלו לבחור אחת מבין שלושת השיטות הבאות: להתשמש בכלים אורגניים של אינסטגרם. להשתמש באלגוריתם של אינסטגרם, להשתמש במובילי דעת הקהל באינסטגרם. 

איך להעלות עוקבים באינסטגרם - קידום אורגני

אחת מהדרכים הבטוחות להגדלתו של מספר העוקבים באינסטגרם היא בעצם גם הדרך הבטוחה של ציות לכללים. הווה אומר, למתג את העמוד העסקי שלכם כך שתמונת הפרופיל והעמוד עצמו יהפכו למושכים ומשכנעים. ליצור תוכן שאכן יעניין את הלקוחות שלכם ויגרום להם להביע את מעורבותם בפוסט שהעלתם. לתזמן את פרסום הפוסטים לשעות שבהם לקוחותיכם יהיו פעילים באינסטגרם. כמובן שאם תוסיפו תיאור משכנע אך מסקרן שיגרום לגולשים הללו להיכנס אל הפוסט ולנסות ללמוד עוד עליו תגדילו את מעורבותם. הוסיפו האשטגים עבור הנישה המדוייקת שבה אתם פועלים. ושתפו פוסטים במקורות חיצוניים כמו בפייסבוק או קדמו אותם באמצעות הסטוריז. 

אם תעשו שימוש נכון בכללים הללו ביחד תוכלו להביא לגידול מהיר במעורבות שתחוו בכל פוסט ופוסט, שתעלו לאינסטגרם. וגם אולי לענות על השאלה איך להשיג עוקבים באינסטגרם. כמובן שמעבר לכך תצטרכו לבדוק את מידת המעורבות של העוקבים שלכם לאחר שהשגתם אותם.  הבעיה שאם אין לכם את הזמן המתאים לכל העבודה הרבה הזאת אולי תרצו לפנות לאמצעים אחרים. אחד מהם הוא השימוש באלוגריתם של אינסטגרם. 

שימוש באלוגריתם

אינסטגרם היא תוכנה בסופו של דבר, כלומר היא מבוססת על אלגוריתם, וגם עליו אפשר "לעבוד". אז איך להעלות עוקבים באינסטגרם, ובכן אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות יצירת מצג שווא של עניין מצידם של קהלי יעד מדוייקים שתרצו לעקוב אחריהם. תוכלו לעשות זאת על ידי זיהוי קהלי היעד שלכם. כנסו לעמודי המתחרים או לפוסטים שלהם ומשם עיקבו אחר העוקבים שלהם, ועשו לייק לפוסט של המתחרה. באופן הזה, העוקבים הללו יקבלו התראה וייכנסו לעמוד העסקי שלכם ויעקבו אחריו. לאחר ימים ספורים תוכלו להפסיק לעקוב אחר המשתמשים שהוספתם, אלא שאז העוקבים הללו יישארו לעקוב אחר העמוד שלכם וימשיכו להחשף לתכנים שלכם, ומי יודע אולי בסופו של דבר תצליחו להניע אותם לפעולה ולרכישה. 

יש כאן בעצם בידוד של קהל יעד שאולי היה צפוי להתעניין בעמוד האינסטגרם העסקי שלכם, אבל הגעתם אליו דרך המתחרים שלכם. הקהל הזה ימשיך לעקוב אחריכם, גם כשאתם עם הזמן תסירו את העוקב ממנו ותעברו ללקוח הפוטנציאלי הבא. 

אינסטגרם לא אוהבת שמשטים באלגוריתם שלה, ולכן כדאי לכם לפעול בחוכמה ובתדירות נכונה במקרה הזה. שימו לב לכמות העוקבים שאתם מבצעים, כמות הסרת העוקבים ומידת הזמן שחלפה בין השמת העוקב לבין הסרתו. אם תשתמשו לא נכון בשיטה הזו היא עלולה להביא לחסימה זמנית שלכם או למחיקה ואפילו הקפאה של החשבון, ואז יהיה פשוט חבל. 

תוכנת לייקים לאינסטגרם
מאמרים

תוכנת לייקים באינסטגרם

כל מה שאתם צריכים לדעת על תוכנת לייקים באינסטגרם אינסטגרם הפכה לאחת הרשתות החברתיות הפעילות ביותר בשנים האחרונות, והיא מצליחה מאוד גם בתחום העיסקי, אפילו

קרא עוד »
קידום ממומן באינסטגרם
מאמרים

קידום ממומן באינסטגרם

איך לעשות קידום ממומן באינסטגרם בצורה אפקטיביות מודעות באינסטגרם הן ככל הנראה חלומם הרטוב של לא מעט משווקים ומפרסמים במדיה החברתית ברחבי העולם. יש בהם

קרא עוד »