בעלי עסקים שמפיקים סרטונים של המוצרים או השירותים שלהם רוצים ושואפים שהסרטונים שהם מעלים ליוטיוב יהיו וירליים, מבוקשים, מעניינים ויגיעו למרכזו של שיח חיובי בתחום העיסוק המדובר. על מנת לעשות את זה – לא אחת הם שואלים את עצמם איך להעלות צפיות ביוטיוב וכיום יש לשאלה זו כמה וכמה תשובות. האפשרות הראשונה (וגם זו שנחשבת לאיטית יותר) היא הפקת תוכן מקצועי ברמה גבוהה שימשוך את קהל היעד ויהווה מקור השראה למידע ענייני. הדרך השנייה היא לבצע רכישה של צפיות, כלומר הגדלה יזומה של מספר הצפיות בסרטון גם אם בפועל צפו בו הרבה פחות אנשים ממה שמצטייר אחרי הקנייה. שתי דרכים אלה פופולריות ונפוצות כיום.
איך להעלות צפיות ביוטיוב ולמה בעלי עסקים עושים את זה?
בעזרת קנייה של צפיות ביוטיוב אפשר לראות את השיח מתעורר מהר יותר ואת התוצאות של מספר גבוה של צפיות. כאשר לסרטון העסקי יש הרבה מאד צפיות (כלומר לצד הסרטון מופיע מספר גבוה של צפיות) – הוא ימשוך אליו עוד ועוד גולשים. למה זה קורה? מפני שהמספר הגבוה של הצפיות גורם לגולשים לחשוב שאם כל כך הרבה אנשים צפו בסרטון לפניהם – יש לזה כנראה סיבה. אז איך להעלות צפיות ביוטיוב? כדי לראות את ההשפעות המיידיות של הגדלת הצפיות צריך לבצע רכישה של כמה מאות או אלפי צפיות, כתלות בגודל העסק.
מי יכול לחשוב על איך להעלות צפיות ביוטיוב?
מכיוון שכל בעל עסק ממילא חושב כל הזמן על איך לקדם את העסק שלו ולשפר את הדעות אודותיו – הרי שאם הוא שואל את עצמו איך להעלות צפיות ביוטיוב – הוא בעצם עושה בדיוק את זה. הוא רוצה למשוך לערוץ שלו ביוטיוב עוד עוקבים וצופים, הוא רוצה שאט אט עוד גולשים יגלו את הערוץ ואת העסק שלו וללא ספק העלאת מספר הצפיות בסרטונים ביוטיוב יכולה לסייע בכך מאד. אין מדובר, חלילה, בפעולה שאינה חוקית אלא בפעולה פופולרית ומבוקשת שלא מעט בעלי עסקים ומקדמי אתרים כבר מבצעים בשוטף ואי אפשר לדעת באיזה סרטון צפו באמת ועבור איזה בוצעה קנייה של מספר צפיות גבוהה.
למי מתאים להעלות את מספר הצפיות?
אם עושים את זה בצורה מושכלת ונבונה – אין סיבה שהפעולה של הגדלת מספר הצפיות בסרטון לא תעבוד לטובתו של בעל העסק. ללא ספק הוא יכול להרוויח מכך לא מעט וגם הגולשים שיגיעו בעקבות כך לערוץ או לאתר שלו ויתוודעו לראשונה לעצם קיומו של העסק בהחלט יכולים לצאת נשכרים, אם הם מתאימים להיות קהל היעד והם יכולים ליהנות מרכישה של המוצרים או השירותים שהוא מציע. אין ספק שעם הזמן הכדאיות והפופולריות של העסק יגדלו עוד יותר בזכות המלצות טובות וחיוביות של גולשים נאמנים שהבינו לבד שמדובר בעסק שכדאי ושווה לעקוב אחריו.
מה קורה כשהגדלת מספר הצפיות עובדת?
אם המטרה של בעל העסק הוא שהמוצרים והשירותים שלו יעמדו במרכזו של שיח מקצוע ענייני ורציני – אין ספק שאפשר יהיה לעשות את זה בזכות מהלכי קידום ושיווק כמו הגדלת מספרי הצפיות בסרטונים. חשוב לשלב כמה פעולות קידום על מנת להשיג תוצאות טובות יותר שעם הזמן יעשו את העבודה ובאמת יגרמו לכך שיהיה שיח בקרב הגולשים וחוות דעת חיוביות, משביעות רצון וכאלה שמביעות את האהדה האותנטית כלפי העסק. חשוב שאת התהליך ילווה איש מקצוע מעולם הקידום הדיגיטלי שיכיר את הגדלת הצפיות ויידע איך לעשות את זה נכון.