Skip to content

איך להצליח באינסטגרם

איך גם אתה יכול להצליח באינסטגרם

בואו נבהיר כמה דברים, כמו לדוגמה העובדה שאינכם אמורים להפוך לאושיית אינסטגרם כדי שהמותג שלכם יצליח. כן, ניתן בהחלט ללמוד איך להצליח באינסטגרם בקלות יחסית. ותתפלאו, זה לא מחייב את השגתם של עוקבים רבים, אלא דווקא העובדה שמדובר בקהל מעורב ותכנים מעולים שהעלתם. זה בוודאי נשמע קצת מופרך לדבר על הצלחה מייד עם התחלתה של אסטרטגיית שיווק באינסטגרם, אולם  תכנון זהיר ונכון יכול בהחלט לסייע לכם. אז כדי שלא תתברברו הכנו בשבילכם מדריך קצר עם נקודות שיכוונו אתכם להצלחה.

תכננו את אסטרטגיית התוכן שלכם

אתם בטח כבר יודעים שזה לא מספיק לפרסם כמה תמונות או סרטונים ולחכות שהקהל ירוץ אליכם בהמוניו. במקום זאת, עליכם לבנות אסטרטגיית תוכן בדיוק כמו שהייתם עושים בכל קמפיין שיווקי אחר.

התחילו בחקירת הפוסטים המוצלחים ביותר בענף שלכם ועיקבו אחר המתחרים שלכם. מצאו משהו כמו חמישה עד עשרה מהם ותעדו את הפוסטים המובלים שלהם במהלך החודשים האחרונים. סמנו את כל מה שמשותף ביניהם, כמו הקשר למוצרים, הצבעים, תמונות האנשים והנושאים, בקיצור בדקו מה עובד בשבילם. אין הכוונה להעתקה, אלא פשוט הבנה של מה מושך את תשומת הלב בנישה שלכם. 

נסו לבנות תוכן או רעיון דומים. הכינו פוסטים שיתאימו למשך החודש או החודשיים הקרובים והתאימו אותם ליומן המדיה החברתית שלכם. כדאי לוודא שלכל פוסט יש אווירה דומה ועקבית. וכן, תנסו להיות כמה שיותר ייחודיים, זה בהחלט מסביר איך להצליח באינסטגרם. 

קנו כלי עריכת תמונות לתוכן שלכם. התוכן אמור להיות מהמם כך שיתפוס את עיני הקהל שלכם. בהתחלה זאת תהיה אולי עבודה רבה אולם פירסום של צילום יפהפה ועוצר נשימה, שיזכה לתשומת הלב הנכונה יהווה פיצוי נאות לעבודתכם. זיכרו כי תוכן טוב מוביל למעורבות רבה יותר, וכאשר העוקבים שלכם נהנים, הם מצפים לדברים שאתם מפרסמים. במקרה כזה הסיכוי שלכם להמיר אותם ללקוחות גדול יותר.

איך להצליח באינסטגרם – בין היתר להשתמש בהאשטאגים ממותגים

אלא שיש כאן מכשול קטן והוא מסחריות יתר. לכן כדי להימנע מקידום מכירות בולט מדי  אך עדיין להצליח לשווק את המותג שלכם, מומלץ להשתמש בהאשטאגים ממותגים של אינסטגרם, אלא שיש לקחת בחשבון ששבעה מתוך כל עשרה האשטאגים באינסטגרם הם ממותגים, לכן דאגו שזה שלכם יהיה ייחודי, בלתי נשכח ומרתק. וכן, תוודאו שההאשטאג שבחרתם אינו קשור למשהו אחר, פשוט כדי להימנע ממבוכה מיותרת. 

השתמשו בהאשטאג אנליטיק כדי לברר מהם ביצועיו של ההאשטאג שבחרתם, ואם יש צורך בצעו התאמות בהמשך. 

קריאה לפעולה

השתמשו בכותרות טובות, הן יאפשרו לקהל שלכם להיות מונע לפעולה. כותרות יכול להדגיש שיתופי פעולה, עיצובים מיוחדים, מהדורות מוגבלות. כל אלו יהפכו את המותג שלכם מסתם תמונה יפה למוצר נמכר.

לייקר לאינסטגרם
מאמרים

לייקר לאינסטגרם

מה זה לייקר לאינסטגרם והאם כדאי לי להתחיל להשתמש באחד אינסטרגם הודיעה לאחרונה שהיא מורידה את מדד הלייקים באפליקציה שלה במספר רב של מדינות, וביניהן

קרא עוד »