איך להשיג עוקבים באינסטגרם?
חברים וחברות, אם עוד לא התחברתם הגיע הזמן – כדי להשיג עוקבים באינסטגרם צריך לעבוד. יש אנשים שעושים מזה קריירה. היום, בעידן הנוכחי, אנשים רבים הופכים להיות 'משפיעני רשת'. משפיען או משפיענית רשת הם אנשים שהצליחו להגיע לכמות גדולה יחסית של עוקבים, ככה שלכל פוסט או סטורי שהם מעלים יש חשיפה גדולה, והם יכולים להגיע לקהל לקוחות גדול. אם יש לכם מוצר שאתם רוצים למכור, או שאתם רוצים להיות משפיעני רשת בעצמכם ( הם מקבלים כסף מחברות מוצרים על פרסום שלהם) הנה כמה דרכים, טיפים ועצות שיעזרו לכם להגדיל את מספר העוקבים שלכם :
תוכן טוב ומשכנע
תראו, זה הטיפ הכי נדוש והוא כבר כמעט נהפך לקלישאה, אבל זו באמת הדרך היעילה ביותר להשיג עוקבים ברשת. אנשים בעידן הזה הם היפר רגישים לכל מה שמריח כמו זיוף, וחשוב מאד שהתוכן שאתם מייצרים יעניין אתכם באמת – זה יהיה מורגש מאד אם לא. כבר הוכח מזמן שהאנשים שמצליחים להשיג כמויות גדולות של עוקבים הם לא אלו שמייצרים את התוכן הכי יפה והכי אסתטי, אלא דווקא את התוכן הכי אותנטי, מעניין ומקורי – כזה שגורם לאנשים לצחוק, לבכות ולחשוב. תחפשו את השפה שלכם. נכון, זה יכול להיות מפחיד, אבל היי! כולם תמיד מתחילים מההתחלה. אי אפשר להתחיל מהאמצע.
איך להשיג עוקבים באינסטגרם – ספרו סיפור ויזואלי
זהו טיפ סופר חשוב אז קחו אותו ברצינות. האינטסגרם עובד על סיפורים. כמו בטיפ הקודם, אנחנו חוזרים על זה שוב – תוכן יפה ואסתטי זה נחמד, אבל אנשים מחפשים סיפורים. הכח של אינסטגרם נמצא בויזואליה שלו – ולכן חשוב מאד שתספרו סיפורים שיעניינו אנשים. לכל סיפור טוב יש התחלה אמצע וסוף, ואתם יכולים להשתמש בשלושה סטורים שונים למשל – כדי להעביר את הצופה 'תהליך' קטן שיגרום לו להרגיש מעורב. כדי להשיג עוד עוקבים או כדי לשווק את המוצר שלכם אתם חייבים לספר סיפור שיעניין אותם. אחד הדברים היפים ביותר שהאינסטגרם יצר הוא הדרך לספר את הסיפור האישי שלכם – גם אם בכל יום אנשים מספרים מיליון סיפורים באינסטגרם, אף אחד לא יכול לספר את הסיפור שלכם.
צרו מעורבות
נכון, זה נשמע ילדותי, אבל אנשים הם ילדותיים. הם רוצים להרגיש שהם משתתפים במשהו. אל תתביישו להעלות סקרים, חידות, והגרלות נושאות פרסים. תאמינו לנו, אנשים יותר משמחים לענות על הדברים האלו – גם אם הם שטותיים ובעיקר אם הם מעניינים ומוצלחים.
איך להשיג עוקבים באינסטגרם – מתי אתם מעלים פוסט או סטורי
שימו לב – זהו טיפ שיכול לגרום לכם להתכוונן ולדייק את עצמכם. לא פחות חשוב מתוכן ומבנה הסיפורים שאתם מעלים, חשובה השעה בה אתם מעלים את זה. האינטסגרם היא רשת שפועלת כל הזמן, ואתם לא רוצים להיבלע בין שלל התכנים של השאר האנשים. לכן, אם יש לכם פרופיל עסקי, לכו לINSIGHT, ושם בחרו – AUDIENCE, ותוכלו לראות את השעות הפעילות ביותר בממוצע של היוזרים שעוקבים אחרים. בחרו את שתיים או שלוש השעות הפעילות ביותר והעלו את הפוסטים או הסטורים שלכם בשעות האלו, כך תגיעו לחשיפה הרבה יותר גדולה ומשמעותית.
איך להשיג עוקבים באינסטגרם – השתמשו במשפיענים
יש אנשים שמרוויחים כסף מלפרסם מוצרים באינסטגרם. אם יש לכם מוצר כזה, דברו איתם. האמינו לנו, הם זמינים הרבה יותר משנראה וזה לא כזה יקר לפרסם את עצמכם. אבל אל תפנו לסתם משפיענים, נסו למצוא משפיענים שקהל הלקוחות שלהם עוקבים אחריהם. זה יכול לקחת קצת זמן, אבל לא תמצאו דרך לפרסם את המוצר שלכם בצורה יותר מדויקות מזו.
חברים וחברות, אם עוד לא התחברתם הגיע הזמן – כדי להשיג עוקבים באינסטגרם צריך לעבוד. יש אנשים שעושים מזה קריירה. היום, בעידן הנוכחי, אנשים רבים הופכים להיות 'משפיעני רשת'. משפיען או משפיענית רשת הם אנשים שהצליחו להגיע לכמות גדולה יחסית של עוקבים, ככה שלכל פוסט או סטורי שהם מעלים יש חשיפה גדולה, והם יכולים להגיע לקהל לקוחות גדול. אם יש לכם מוצר שאתם רוצים למכור, או שאתם רוצים להיות משפיעני רשת בעצמכם ( הם מקבלים כסף מחברות מוצרים על פרסום שלהם) הנה כמה דרכים, טיפים ועצות שיעזרו לכם להגדיל את מספר העוקבים שלכם :
תוכן טוב ומשכנע
תראו, זה הטיפ הכי נדוש והוא כבר כמעט נהפך לקלישאה, אבל זו באמת הדרך היעילה ביותר להשיג עוקבים ברשת. אנשים בעידן הזה הם היפר רגישים לכל מה שמריח כמו זיוף, וחשוב מאד שהתוכן שאתם מייצרים יעניין אתכם באמת – זה יהיה מורגש מאד אם לא. כבר הוכח מזמן שהאנשים שמצליחים להשיג כמויות גדולות של עוקבים הם לא אלו שמייצרים את התוכן הכי יפה והכי אסתטי, אלא דווקא את התוכן הכי אותנטי, מעניין ומקורי – כזה שגורם לאנשים לצחוק, לבכות ולחשוב. תחפשו את השפה שלכם. נכון, זה יכול להיות מפחיד, אבל היי! כולם תמיד מתחילים מההתחלה. אי אפשר להתחיל מהאמצע.
ספרו סיפור ויזואלי
זהו טיפ סופר חשוב אז קחו אותו ברצינות. האינטסגרם עובד על סיפורים. כמו בטיפ הקודם, אנחנו חוזרים על זה שוב – תוכן יפה ואסתטי זה נחמד, אבל אנשים מחפשים סיפורים. הכח של אינסטגרם נמצא בויזואליה שלו – ולכן חשוב מאד שתספרו סיפורים שיעניינו אנשים. לכל סיפור טוב יש התחלה אמצע וסוף, ואתם יכולים להשתמש בשלושה סטורים שונים למשל – כדי להעביר את הצופה 'תהליך' קטן שיגרום לו להרגיש מעורב. כדי להשיג עוד עוקבים או כדי לשווק את המוצר שלכם אתם חייבים לספר סיפור שיעניין אותם. אחד הדברים היפים ביותר שהאינסטגרם יצר הוא הדרך לספר את הסיפור האישי שלכם – גם אם בכל יום אנשים מספרים מיליון סיפורים באינסטגרם, אף אחד לא יכול לספר את הסיפור שלכם.
צרו מעורבות
נכון, זה נשמע ילדותי, אבל אנשים הם ילדותיים. הם רוצים להרגיש שהם משתתפים במשהו. אל תתביישו להעלות סקרים, חידות, והגרלות נושאות פרסים. תאמינו לנו, אנשים יותר משמחים לענות על הדברים האלו – גם אם הם שטותיים ובעיקר אם הם מעניינים ומוצלחים.
מתי אתם מעלים פוסט או סטורי
שימו לב – זהו טיפ שיכול לגרום לכם להתכוונן ולדייק את עצמכם. לא פחות חשוב מתוכן ומבנה הסיפורים שאתם מעלים, חשובה השעה בה אתם מעלים את זה. האינטסגרם היא רשת שפועלת כל הזמן, ואתם לא רוצים להיבלע בין שלל התכנים של השאר האנשים. לכן, אם יש לכם פרופיל עסקי, לכו לINSIGHT, ושם בחרו – AUDIENCE, ותוכלו לראות את השעות הפעילות ביותר בממוצע של היוזרים שעוקבים אחרים. בחרו את שתיים או שלוש השעות הפעילות ביותר והעלו את הפסוטים או הסטורים שלכם בשעות האלו, כך תגיעו לחשיפה הרבה יותר גדולה ומשמעותית.
השתמשו במשפיענים
יש אנשים שמרוויחים כסף מלפרסם מוצרים באינסטגרם. אם יש לכם מוצר כזה, דברו איתם. האמינו לנו, הם זמינים הרבה יותר משנראה וזה לא כזה יקר לפרסם את עצמכם. אבל אל תפנו לסתם משפיענים, נסו למצוא משפיענים שקהל הלקוחות שלהם עוקבים אחריהם. זה יכול לקחת קצת זמן, אבל לא תמצאו דרך לפרסם את המוצר שלכם בצורה יותר מדויקות מזו.