Skip to content

איך לפרסם באינסטגרם

איך לפרסם באינסטגרם את התוכן שלך בצורה נכונה

כשאתם משתמשים באינסטגרם כדי להצמיח את העסק שלכם זה חיוני ביותר לבנות קהל שיהיה מעורב ונאמן למותג שלכם. אבל איך תוכלו להבטיח שהעוקבים שלכם יעסקו בפוסטים שלכם ובמקביל יסייעו לעסק שלכם לצמוח באינסטגרם, פשוט מאוד, באמצעות תוכן אינסטגרם איכותי. אז איך לפרסם באינסטגרם נכון, הנה כמה טיפים עבורכם. 

לא, אתם לא חייבים להיות צלמים טובים

אם אין לכם זמן או משאבים כדי לצלם תמונות משלכם לאינסטגרם, אל דאגה. ישנן דרכים רבות שיכולות לסייע לכם לייצר תוכן מרתק עם אסתטיקה מגניב. ודרך אגב, זה ממש לא חשוב מה אתם מוכרים. 

מומלץ לחפש אחר תבניות מוכנות ושפע כלים שמסייעים ליצור פוסטים מעולים לאינסטגרם, שדרך אגב לא מעט מהם הם חינמיים. אלו כלים לעיצוב מקוון שהם שימושיים להפליא בכל מה שקשור לעיצוב חזותי או אטרקטיבי עבור המדיה החברתית. הכלים הללו יכולים לסייע לכם ולענות על השאלה: איך לפרסם באינסטגרם, הם יעשו זאת באמצעות יצירת פוסט עבור קידום מבצע מיוחד או יכולים לשמש כתבנית להודעה על זמני פתיחה חדשים לעסק שלכם, או פשוט יפרסמו מתכון ששיתפתם בבלוג שלכם. זה לא ממש משנה מה, פשוט השתמשו בהן. 

איך לפרסם באינסטגרם – עשו שימוש במלאי תמונות

מצאו מלאי תמונות באיכות גבוהה, חינמי או בתשלום, והשתמשו בו. השילוב שבין המלאי לתבניות יכול לייצר תוכן שונה ואחר. כך שגם אם השתמשתם בתמונה ממאגר תמונות חינמי היא יכולה להפוך לייחודית באמצעות התבנית שלכם והכותרות שהוספתם לה. הקפידו לרכוש או להוריד תמונה בגודל הנכון עבור פוסט באינסטגרם שהוא: 1080 פיקסל על 1080 פיקסל. 

חשוב לא להזניח את מגוון פורמטי התוכן שעומדים לרשותכם באינסטגרם. כמו פוסט הקרוסלה על מנת לשתף עד עשר תמונות ברציפות, ולייצר תחושה שמדובר באלבום תמונות. גם סרטון של 60 שניות יכול להיות דרך נהדרת להצגת המוצרים שלכם בשימוש, או להוות הדרכה קצרה או סוג של הדגמה. השתדלו שלא לדחוף יותר מדי פוסטים עם המוצר שלכם. לכן דאגו לשנות מפעם לפעם את נושאי התוכן שלכם על מנת לשמור על איזון ולעודד מעורבות מצד העוקבים שלכם.

דרך קיצור לפרסום באינסטגרם

ישנה דרך קלה יותר לפרסום תוכן במיוחד אם אין לכם זמן ליצור תוכן אינסטגרם משלכם. כי בסופו של דבר, אולי אינכם צריכים לטרוח כל כך מאחר וייתכן שיש חשבונות אינסטגרם אחרים שיודעים איך לפרסם באינסטגרם וכבר עושים עבודה נהדרת בהפקת תוכן שהקהל שלכם מעוניין בו. לכן אין שום דבר רע בפירסום מחדש של תוכן אינסטגרם ממותגים הדומים לשלכם, או מכל חשבון שרלוונטי עבור הקהל שלכם ומתאים לאסטרטגיית האינסטגרם שלכם. כמובן מומלץ לעשות זאת אחרי שביקשתם אישור לכך ונתתם קרדיט ראוי למי שפירסם.

קניית לייקים באינסטגרם
מאמרים

קניית לייקים באינסטגרם

האם קניית לייקים באינסטגרם זה דבר נכון לעמוד שלך? בטח קרה לכם שהגעתם לחשבון האינסטגרם של מישהו ומצאתם שכל תמונה, התייחסות או אפילו פירסום שלו

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
מדריכים

איך להצליח באינסטגרם

איך גם אתה יכול להצליח באינסטגרם בואו נבהיר כמה דברים, כמו לדוגמה העובדה שאינכם אמורים להפוך לאושיית אינסטגרם כדי שהמותג שלכם יצליח. כן, ניתן בהחלט

קרא עוד »