כל מי שיש לו ערוץ סרטונים ביוטיוב יודע כמה זה חשוב לדאוג לכך שלסרטון תהיינה הרבה צפיות, או שלפחות זה מה שייראה כלפי חוץ. לא תמיד הגולשים יצפו בסרטון שיש לו מספר נמוך של צפיות ומכאן שיש חשיבות למספר הצפיות שמופיע. כיום, כאשר המקצוע של קידום אתרים ועסקים ברשת האינטרנט כבר מבוסס ויש לו עקרונות רבים שהוכיחו את עצמם – אפשר למצוא דרכים להשיג צפיות ביוטיוב בחינם, כלומר להראות מספר גבוה יותר של צפיות מאשר זה שיש בפועל. המטרה תהיה חיזוק הסרטון והצגת מצג שהוא מבוקש, מעניין ומקצועי וכך יותר ויותר גולשים ייכנסו אליו כדי לצפות בו.
צפיות ביוטיוב בחינם – מה זה אומר?
ההפך של משפט זה הוא קנייה של צפיות ביוטיוב, כלומר תשלום עבור הגדלת מספר הצפיות. יש מקדמי אתרים בעלי הדרכים לדאוג שמספר הצפיות שמופיע ליד הסרטון יהיה גבוה ממספר הצפיות שהתבצעו בפועל. פעולה זו מתבצעת על מנת לשכנע עוד גולשים לצפות בסרטון, שכן זהו הנתון הראשון שהם יבדקו בהגיעם לעמוד של סרטון ביוטיוב – כמה צפיות יש לו. אם מספר הצפיות גבוה – הרי שהמשמעות היא שהסרטון כדאי לצפייה, מקצועי, מעניין או מקדם. מספר נמוך יצביע גם על חוסר עניין בסרטון, גם על חוסר מקצועיות של בעל העסק ובעיקר על עסק מדשדש שלא פועל כדי למשוך צופים. בעזרת השגת צפיות ביוטיוב בחינם – בעל העסק ייהנה מעוד צופים בסרטון.
מי יכול להשיג צפיות ביוטיוב בחינם?
האפשרות של השגת מספר צפיות גבוה מהמספר האמיתי שמורה למקדמי אתרים, עסקים וערוצים ביוטיוב. לא כל אחד יודע איך לעשות זאת ועוד יותר מאתגר זה למצוא את הדרכים לעשות את זה בחינם, כלומר ללא תשלום. ברוב המקרים האפשרות להשיג עוד צפיות כרוכה בתשלום ולא מדובר בתשלום נמוך ולכן מקדמי אתרים שיכולים להשיג צפיות ביוטיוב בחינם – השירותים שלהם יהיו מבוקשים ופופולריים בקרב לא מעט בעלי עסקים. השגה של מספר גבוה של צפיות יכולה להגיע לתשלום של לא מעט כסף ולכן אם מסתדר לבעל העסק להשיג זאת בחינם – הרי שמה טוב.
איך מגיבים הצופים למספר גבוה של צפיות?
כאשר גולש אקראי מגיע לעמוד של סרטון ביוטיוב הוא מיד יבדוק אודותיו כמה פרטי מידע חשובים – מה האורך שלו, מתי הוא הועלה, האם הוא חלק מסדרת סרטונים שעוסקים באותו הנושא וכמובן – כמה צפיות כבר יש לו, כלומר כמה פעמים כבר צפו בו. למה זה חשוב? כי הגולש לא יבזבז את הזמן שלו על צפייה בסרטון שלא יהיה מעניין או שלא משך עד כה הרבה צופים. הוא יעבור הלאה ויחפש סרטון אחר לצפות בו. כאשר הושגו צפיות ביוטיוב בחינם לסרטון המדובר – מספר הצפיות יהיה הרבה יותר גבוה וכך הסרטון ייראה מעניין, מקצועי ומבוקש. הגולש אפילו ישאל את עצמו כמה גולשים צופים בסרטון הזה ממש עכשיו בדיוק באותו הזמן כמוהו.
מה המשמעות של הוספת צפיות מבחינת בעל העסק?
כל בעל עסק שמפרסם סרטוני יוטיוב רוצה שיגיעו לעמודים של הסרטונים שלו כמה שיותר גולשים שיצפו בהם. כאשר מתחת לסרטונים יופיעו מספרים גבוהים של צפיות הרי שהעמודים ייראו מעניינים, מושכים וכאלה שהרבה גולשים מתעניינים בתוכן שלהם. כאשר יגיעו לעמודי הסרטונים גולשים אקראיים – הם ישמחו להישאר בעמודים האלה ולצפות בתוכן מתוך הנחה שאם יש מספר גבוה של צפיות – כנראה שיש לזה סיבה, כלומר שיש הרבה גולשים אחרים שכבר צפו והתעניינו בתוכן של הסרטונים.
איך מקדמים את האפשרות של השגת צפיות?
כאשר בעל העסק יפנה אל מקדם אתרים מקצועי על מנת לבחון את האפשרויות לקדם את האתר שלו ואת התוכן שלו (במקרה זה סרטונים ביוטיוב) אפשר יהיה להעלות את האפשרות של השגת צפיות ביוטיוב בחינם על מנת לשפר עוד יותר את הנראות של עמודי הסרטונים ואת הביקוש אליהם. מקדם האתרים יבדוק את המשאבים והמקורות שאיתם הוא עובד ויידע אם הוא יכול לקדם את זה עבור העסק. ייתכן גם שיהיו לו רעיונות אחרים לקידום, גם כאלה ללא תשלום מצד בעל העסק על מנת לחזק את העמוד ולמשוך אליו עוד ועוד גולשים שיצפו בסרטונים ובתוכן שלו.
איך מרגישים בעלי עסקים שיש ביקוש לסרטונים שלהם?
כאשר מגיעים עוד ועוד גולשים כדי לצפות בסרטונים של העסק אין הרגשה טובה ומספקת מזו. הרי בדיוק בשביל זה בעל העסק דואג לקידום ואם יש לו אפשרות להשיג צפיות ביוטיוב בחינם שמקדמות את העסק אפילו יותר – הרי שאין סיבה שלא לבצע את הפעולה הזאת. הוא ישמח לראות שיש עוד ועוד גולשים שמגיעים וגם אם הוא משך אותם בדרך שאולי תיראה מפוקפקת בעיניהם של אחרים – הרי שעם הזמן מספרי הצפיות כבר יגדלו באופן אותנטי בזכות גולשים שיתעניינו בסרטונים ויצפו בהם מבחירה אישית שלהם. קניית הצפיות היא חלק בתהליך שלם.
קניית צפיות ביוטיוב כחלק מתשלום עבור קידום העסק
חשוב להבין שהגדלת מספר הצפיות היא הפעולה שתהיה בחינם, כלומר בעל העסק לא ישלם עבור ההגדלה, מה שבהחלט יכול לקרות ויש לא מעט בעלי עסקים שמשלמים לא מעט. באופן כללי שכירת השירותים של מקדם אתרים ועסקים היא עניין לא זול אבל חשוב לראות בו השקעה ולא הוצאה שלא חוזרת. ברגע שהמקדם יעשה את עבודתו נאמנה – הוא יצליח לקדם את העסק ואת הנכסים הדיגיטליים שלו כך שעם הזמן יגיעו ויתעניינו בו עוד ועוד גולשים שהם לקוחות פוטנציאליים ועם הזמן גם ההכנסות מרכישות יעלו בהתאמה.