Skip to content

קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם, מאיפה מתחילים?

בעת האחרונה החלו לא מעט עסקים וחברות בישראל לקלוט את הפוטנציאל העצום שחבוי בפרסום באינסטגרם כדי להגדיל את כמות לקוחותיהם הפוטנציאליים, ולקדם מכירות. אז לכל מי ששואל את עצמו איך עושים זאת ואיך אפשר לעשות קידום עסקים באינסטגרם, ומהיכן בכלל כדאי להתחיל, הנה הפוסט שלהלן. 

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

כמו ברובן של הפלטפורמות ברשת, גם באינסטגרם, ישנם שני סוגי קידום עסקים באינסטגרם – ממומן ואורגני. קידום ממומן הוא כזה המאפשר לנו להפיץ את הפוסטים, במקרה הזה התמונות שהעלנו לחשבון, כשהן ממוקדות עבור קהל יעד ספציפי שנקבע לשם כך מראש על ידינו. כדי להגיע אל אותו קהל יעד אנו משלמים לפייסבוק, שהיא הבעלים של אינסטגרם, תשלום. זה יכול להעשות תמורת כל חשיפה או לחילופין עבור כל קליק לאתר. 

קידום אורגני לעומתו קיבל גם את הכינוי "טבעי" הוא קידום באינסטגרם שאינו כרוך בתשלום מראש. הווה אומר כל פעילות שוטפת שאנו מבצעים ובעצם מסייעת לנו להביא תנועת גולשים. כמו לדוגמה העלאת מוצר עם האשטג לצידו, כך שכל מי שחיפש אחר אותו מוצר ספציפי יגיע גם אלינו בסופו של דבר. לקידום אורגני מסייעת למעשה כל פעילות שאינה כרוכה בתשלום.

קיימות אפשרויות נוספות כדי להגדיל את החשיפה הטבעית באינסטגרם. פעולות כגון מעקב אחר חשבונות רלוונטיים, תגובות לפוסטים תואמים, שליחת הודעות לגולשים, פרסום שוטף של תמונות ותכנים כולל האשטגים, וכמובן מעקב אחר מתחרים ועוד. 

קידום עסקים באינסטגרם – מה עדיף ממומן או אורגני?

התשובה היא אינה חד משמעית. פשוט מאוד משום שידוע שכדי להצליח צריך להביא קהל מעורב, כלומר קהל שמגיב למתרחש באינסטגרם. אז נכון כאשר עוסקים בקידום ממומן מכוונים אל קהל ממוקד ומביאים תנועה ממוקדת ורלוונטית, השאלה אם הקהל הזה ישאר איתכם ותצליחו לשמור איתו על קשר. 

כדי להפוך לקהל מעורב יש לחשוף אותו אל המותג שלכם כמה פעמים ולייצר תוך כדי סוג של קשר. זה אומנם קשה אך לא בלתי אפשרי. ניתן להשיג זאת על ידי קידום באינסטגרם שמשלב בין הקידום האורגני לממומן. אבל אל תתבלבלו הפעולות הללו כרוכות בזמן רב.

שימוש בבוטים

כמו שאתם מבינים זמן בעולם העסקי משתווה למעשה לכסף. לכן אם אין לכם זמן עבור קידום עסקים באינסטגרם כדאי לשקול להעסיק מומחה בתחום. הוא יבצע עבורכם את העבודה הנדרשת של מעקב אחר פרופילים שונים, השגת לייקים וכדומה. 

הבוט, או הרובוט, למעשה מקבל הגדרות מכם או ממי שעובד עבורכם. הוא יכול לעקוב אחר העוקבים שלכם, הוא יקבע עבורכם רשימת האשטגים לעקוב אחרים והוא גם עושה לייקים בצורה אוטומטית. בנוסף, אם תגדירו עבורו מיקום גיאוגרפי כלשהו הוא יעקוב אחר אותם אנשים אשר תייגו את עצמם במקומות אלו, ויחבר אותם אליכם. 

הודעות באינסטגרם
מדריכים

הודעות באינסטגרם

איך להשתמש בשליחת הודעות באינסטגרם כדי לייצר לקוחות הודעות באינסטגרם, או DM כמו שהן נקראות בקיצור, הן אולי אחד מהכלים השימושיים ביותר ברשת החברתית הזו.

קרא עוד »