Skip to content

קידום ממומן באינסטגרם

איך לעשות קידום ממומן באינסטגרם בצורה אפקטיביות

מודעות באינסטגרם הן ככל הנראה חלומם הרטוב של לא מעט משווקים ומפרסמים במדיה החברתית ברחבי העולם. יש בהם שילוב של מערכת המיקוד המעולה של פייסבוק, יחד עם אפשרויות ההתאמה האישית לריתוק הקהל של אינסטגרם. שני אלו יחד מעניקים אפשרות של קידום ממומן באינסטגרם באופן עוצמתי המביא לבניית זיהוי מותגי ושמות, והנעה לפעולה. אז אם תהיתם מה בדיוק צריך כדי להצליח, הנה סקירה קצרה.

לא צריך חשבון אינסטגרם

אבל, בואו נתחיל ממה שלא צריך. כן אינכם זקוקים בהכרח לחשבון אינסטגרם כדי להתחיל לפרסם, אבל כן תזדקקו לחשבון עמוד פייסבוק ומנהל מודעות. ברגע שתריצו מודעות בפייסבוק יצירת מודעות באינסטגרם היא ממש זהה במידה רבה. רק תצטרכו לומר לפייסבוק, על ידי בחירת "אינסטגרם", שאתם רוצים את המודעה שלכם שם. אולם כדאי שתשימו לב! לא תוכלו להגיב לתגובות על המודעה, אם אין לכם חשבון אינסטגרם. תוכלו אבל לחבר את חשבון האינסטגרם שלכם לעמוד הפייסבוק שאתם מפרסמים בו. 

פרסום ממומן באינסטגרם – 3 אפשרויות

אם בכל זאת החלטתם להשתמש באינסטגרם עומדות בפניכם שלוש אפשרויות פרסום. הראשונה, היא של מודעות בפיד שלכם. כאן תוכלו להראות תמונה, וידאו או קרוסלה, ולהשתמש במעט טקסט. בתכל"ס זה יראה כמו פוסט מקורי שלכם, אבל כן יהיה פה מודה של פרסום ממומן באינסטגרם. 

אפשרות שניה היא של מודעות סיפור באינסטגרם. מודעות אלה יכולות להיות תמונות או סרטונים המופיעים בין סיפורי חשבונות שהמשתמש עוקב אחריהם. הם חוויה ניידת במסך מלא, ויש להם שיעורי מעורבות מעולים. הם גם נותנים לך קישור "החלק למעלה ללחיצה".

קידום ממומן באינסטגרם יכול להיות מושג גם באמצעות השימוש בהעלאת פוסטים של אינסטגרם. זוהי אינה חלק ממערכת המודעות הקונבנציונאלית, אך הפוסטים הללו נראים כמו פוסטים על הניוז פיד.

שיטות עבודה לפירסום באינסטגרם

קיימות לא מעט שיטות עבודה מומלצות לצרכי פרסום ממומן באינסטגרם, אבל כל אחד בוחר את מה שמתאים לו. מומלץ להשתמש בהמון וידאו במודעות אינסטגרם, הן בסיפורים והן בניו פיד. הדבר מושך את תשומת ליבם של המשתמשים מכיוון שהוא דינאמי ומרתק, ונותן לכם יותר מקום לחלוק מידע חשוב עם הקהל שלכם אז נצלו זאת. 

אז נכון יש לכם 2200 תווים לשימוש, אבל הכי טוב לנסות ולשמור על הכותרות קצרות ככל האפשר. כי מה לעשות רובם של המשתמשים באינסטגרם אינם מעוניינים לקרוא בלוקים של טקסט, אפילו אם הם מוכנים לעשות זאת בפייסבוק. השתדלו להשאר בטווח של 150 תווים ואפילו פחות. 

כמובן שהכי כדאי לבדוק פורמטים שונים של מודעות. ייתכן שתגלו כי למרות שתמונות בודדות בדרך כלל עושות זאת לקהל שלכם, הרי שמודעות קרוסלה שכוללות בתוכן סרטון הם אפילו יותר מוצלחות. לכן, כדאי להשתמש בכל מכלול האפשרויות הקיימות. 

תוכנת לייקים לאינסטגרם
מאמרים

תוכנת לייקים באינסטגרם

כל מה שאתם צריכים לדעת על תוכנת לייקים באינסטגרם אינסטגרם הפכה לאחת הרשתות החברתיות הפעילות ביותר בשנים האחרונות, והיא מצליחה מאוד גם בתחום העיסקי, אפילו

קרא עוד »
איך לפרסם באינסטגרם
מדריכים

איך לפרסם באינסטגרם

איך לפרסם באינסטגרם את התוכן שלך בצורה נכונה כשאתם משתמשים באינסטגרם כדי להצמיח את העסק שלכם זה חיוני ביותר לבנות קהל שיהיה מעורב ונאמן למותג

קרא עוד »
טיפים לאינסטגרם
מדריכים

טיפים לאינסטגרם

טיפים לאינסטגרם שאתם חייבים להכיר אינסטגרם הפכה לרשת החברתית המועדפת על רבים, ולא רק עבור בני הנוער או הצעירים. למעשה מדובר ברשת החברתית הצומחת ביותר

קרא עוד »