אנחנו חיים בעידן שכולו דיגיטל ורשתות חברתיות. עידן שבו בממוצע, גולשים נמצאים בין שעה לארבע שעות סביב הרשתות החברתיות. לכן, אם יש לכם עסק, ארגון, חברה, אם אתם מציעים ללקוחות שלכם שירותים או מוצרים ואתם לא פעילים ברשתות החברתיות, אתם נשארים מאחור. אתם משאירים מקום למתחרים שלכם. ככל שתהיו פעילים יותר, יצירתיים יותר, מקדמים יותר ודוחפים יותר ברשתות החברתיות, תקבלו חשיפה גבוהה יותר, תמתגו את עצמכם טוב יותר ולכן במאמר הבא בחרנו להתמקד באחת מהרשתות החברתיות הכי חשובות היום עבור בעלי עסקים בכל תחום. פלטפורמה אדירה, מקדמת, שאפשר לפרסם בה את העסק שלכם במגוון של דרכים. יוטיוב. בפוסט הבא נדבר על כל מה שצריך לדבר שמדובר בקידום סרטונים ביוטיוב ועל כל מה שסובב את הרשת החברתית שכבשה את העולם.
קידום סרטוני יוטיוב מאיפה להתחיל?
כיום, יוטיוב הפכה להיות מנוע החיפוש מספר 2 בגודל שלו בעולם כולו, כאשר היא שנייה רק לגוגל, ענקית החיפוש והטכנולוגיה. עם מיליארדים של משתמשים פעילים בגוגל, תוכן וידיאו שעולה כל מספר שניות לאתר, ושעות על גבי שעות של תוכן מצולם שעולה ליוטיוב מידי יום, כבר לא ניתן להתעלם מהעוצמה של היוטיוב כמשהו שהוא מעבר למנוע חיפוש לתוכן מצולם. עם זאת, העוצמה והפופולאריות של יוטיוב יצרה שאלה מורכת יותר – כיצד אנחנו יכולים בתור יוצרי תוכן מצולם, לפרסם את התוכן שלנו ביוטיוב מבלי שהוא "יבלע" וכך שהוא יקבל צפיות. בכתבה הקרובה ננסה לעשות לכם סדר בנושא. בעיקרון, אתם קודם כל צריכים להקים ערוץ יוטיוב פעילו אז שלב אחר שלב, אתם צריכים להתחיל להעלות סרטונים עבור הערוץ שלכם, הסרטונים צריכים להיות ברמה גבוהה, להעניק לגולשים ערך מוסף, לשלב ביטויים ומילות מפתח הרלוונטיים לעסק שלכם וככה בעצם תוכלו לקדם את עצמכם ברשת החברתית יוטיוב. קידום כזה תורם גם לקידום שלכם בגוגל משום שגוגל חושפת ערוצי יוטיוב בתוצאות חיפוש רלונטיות.קידום סרטוני יוטיוב – רמת החשיפה ביוטיוב היא איננה תוצאה ישירה של איכו הסרטון או הקליפ שצילמתם
יוטיוב היא כמובן רשת אשר שמה דגש על סרטוני וידיאו, כלומר תוכן מצולם. תוכן שכזה יכול להיות לעתים קרובות מסובך ומורכב לתכנון – מה נגיד בסרטון, כיצד נצלם את זה, איזה לוקיישן הסרטון דורש לצילום, האם עלינו להעמיד תאורה מלאכותית, ועוד שאלות רבות ומגוונות. מצד שני, גם בן אדם שצילם רגע מסוים באמצעות המכשיר הסלולרי שלו, יכו להעלות את התיעוד הנ"ל ליוטיוב ולגרוף צפיות רבות. בסופו של דבר, גם אותו אדם אשר העלה סרטון לא מושקע אשר צולם בטלפון יכול לגרוף חשיפה מרובה וצפיות רבות, בעוד אדם שיצר סרטון איכותי ומושקע יוכל לגרוף בסיטואציה כזו פחות צפיות וחשיפה. עם כך, אנחנו מבינים כעת שאין קשר ישיר בין רמת הסרטון שהכנתם לבין החשיפה המובטחת שהוא יגרוף, אז מה כן משפיע על חשיפה זו.קידום סרטוני יוטיוב – יתרונות של העלאת סרטונים ליוטיוב לעומת הפייסבוק –
בסופו של דבר, אדם שיצר תוכן וידיאו מסוים, יכול להחליט לפרסם את התוכן הזה גם בפייסבוק ולא ביוטיוב כאמור. על פי מראית עינינו, ליוטיוב יש יתרונות רבים אשר גורמים לכך שעדיף יהיה להעלות את הסרטו הנ"ל ליוטיוב ולא לפייסבוק, להלן מספר יתרונות מרכזיים:- הסרטונים שתעלו ליוטיוב יופיע בכל מנועי החיפוש השונים, המוכרת והחשובה מכולם הינה גוגל
- אפשר לעשות בסרטון שלכם אופטימיזציה גבוהה אשר בסופו של דבר תקדם את הצפיות והחשיפה של הסרטונים שאתם הולכים להעלות
- בגלל שיוטיוב מטמיעה את הסרטונים שלה במנועי חיפוש ואתרים אחרים, הדבר בא לטובת משתמשי היוטיוב ומגדיל את החשיפה לאותם הסרטונים
- ביוטיוב תוכלו להרוייח כסף על סרטונים שהעלתם!! זאת כמובן בהתאם לתנאים מסוימים שדף היוטיוב והסרטונים שבו צריכים לעמוד בהם.
- העלאת סרטונים ביוטיוב ממתגת אתכם בצורה טובה והופכת את הקהל שלכם למאמין בכם.
- ערוץ יוטיוב פעיל יוצר חשיפה גבוהה והופך לנכס דיגיטלי שיכול להיות שווה הרבה כסף.