יותר מ-1,500 עסקים כבר בחרו!
המערכת החדשנית שלנו תדע לחשוף אתכם לקהל שמעוניין בשירותים שלכם ומסייע להגברת אמינות ומיתוג בכל מדיה חברתית
אם חיפשתם להגדיל את החשיפה שלכם ביוטיוב, טיקטוק או אינסטגרם, אנו נדאג לחשוף את התכנים שלכם לקהל היעד הרצוי
קהל הלקוחות שלנו נהנה מחשיפה וקידום ברשתות חברתיות במחירים הוגנים שמאפשרים לקבל בוסט גם בתקציבים דלים.
יתרון נוסף שלנו הוא המעטפת השלמה שאנו מציעים לבעלי עסקים שרוצים יותר חשיפה באתרים, רשתות חברתיות ופרסומות באתרים הכי נחשבים.
כאן ועכשיו! החל מרגע הרכישה באתר, צוות המומחים שלנו סורק את קהל היעד ומגביר את החשיפה. תוצאות מהירות ואיכותית בלחיצת כפתור!
השרת המאובטח שלנו מבטיח את הבטחון שלכם. השימוש במידע משמש אך ורק להגדלת החשיפה ושיפור המטרות העסקיות שלכם.
הרשת החברתית אינסטגרם, שמוגדרת ככלי התקשורת החברתית העצומה, הושקה ב-6 באוקטובר 2010, ומאז יש מעל מיליון מפרסמים בפלטפורמה. לתשעים ממאה המותגים המובילים בעולם יש חשבון אינסטגרם! מי שלא נכנס לתוך הרשת החברתית במטרה לפרסם את העסק שלו, נשאר פשוט מאחור.
הנתון המדהים של שמונה מאות מיליון משתמשים פעילים בחודש, וממוצע של חמש מאות מיליון משתמשים פעילים מדי יום ברשת החברתית הגדולה בעולם, מסביר למה היום, יותר מתמיד, חשוב תהליך בניית לייקים ישראלים לאינסטגרם.
אם בעבר לכולם היה רצון וכוח לקרוא תוכן, היום כולם רוצים תוכן ויזואלי. הרשת החברתית אינסטגרם היא מושלמת למטרה הזו. באמצעותה אנחנו יכולים להציג את כל השירותים והמוצרים של העסק שלנו באופן ויזואלי, צבעוני, מקורי שונה ואפילו להוסיף צבעים, מוזיקה, תכנים ולערוך את הכל לפי איך שאנחנו רוצים ובעיקר לפי מה שמתאים לקהל שלנו וזה פשוט מדהים. הרשת החברתית אינסטגרם היא רשת חברתית שגורמת לקהל שלה להיות מעורב. הקהל מגיב, הקהל עושה לייק, הקהל כותב, הקהל משתף וכן הקהל גם מבצע רכישות ולכן אם לא ננצל את זה, אנחנו בבעיה. לכן, אם יש לכם עסק קיים ואתם עדיין לא נמצאים שם, זה הזמן לשנות את זה ובגדול.
נתונים סטטיסטיים עדכניים מראים שתשעים אחוזים ממשתמשי הפלטפורמה הם מתחת לגיל 35. מכל חשבונות האינסטגרם, כשלושים אחוזים מהם נחשבים "לא פעילים", כלומר, הם מפרסמים פעם בחודש, או בכלל לא.
משתמש יחיד באינסטגרם יכול לעקוב אחר עד 7,500 משתמשים אחרים ולראות את התכנים שלהם במכשירים ניידים ובמחשבים נייחים. האמת היא ש-22% מהמשתמשים נכנסים לפחות פעם ביום, 38% בודקים את האינסטגרם שלהם יותר מפעם אחת ביום, ובממוצע אנשים גולשים בפלטפורמה כ-35 דקות מדי יום.
עד כה פורסמו על הפלטפורמה מעל 282 מיליון תמונות סלפי, כך שאין זה פלא שאחת השאלות הנפוצות ביותר היא איך להשיג יותר לייקים ישראלים לאינסטגרם.
לאלגוריתם של אינסטגרם לא אכפת כמה כסף יש לכם בבנק, מי ההורים שלכם או כמה אתם מפורסמים כשאתם נרשמים. באינסטגרם, הכול קשור למעורבות ואינטראקציה.
האלגוריתם פועל באמצעות למידת מכונה, כלומר, הוא חוקר את התנהגות המשתמשים בעבר, מעורבות ואינטראקציה, עם תכנים המוצגים בפלטפורמה על מנת ליצור עדכון ייחודי ומותאם אישית לכל משתמש בנפרד.
האופן שבו התוכן מדורג באינסטגרם
האלגוריתם עוסק בתדירות שבה אתם משתמשים בפלטפורמה ומרענן כל הזמן את הפיד שלכם על מנת להציג תוכן חדש בכל כניסה.
אם אתם עוקבים אחר הרבה חשבונות בפלטפורמה, האלגוריתם יבחר את החשבונות איתם אתם מתקשרים הכי הרבה, ויציג תחילה דפים שיש להם לייקים ישראלים באינסטגרם.
נתון נוסף שהאלגוריתם יודע הוא משך הזמן שאתם נמצאים באינסטגרם, כלומר, אם אתם מתחברים לכמה מפגשים קצרים או לפרקי זמן ממושכים יותר, והוא יחשב את מסגרת הזמן להחלטה אילו פוסטים יופיעו תחילה בפיד שלכם.
בראש ובראשונה, יש לברר איך להשיג יותר לייקים ישראלים באינסטגרם, להבין מה מעניין את העוקבים שלכם ולהשקיע יותר זמן ביצירת ופרסום תכנים שעונים על תחומי העניין של העוקבים שלכם.
אתם יכולים לעשות זאת בקלות יחסית באמצעות כלי ניתוח על מנת לבדוק את הפוסטים שלכם ולראות אילו פוסטים יצרו הכי הרבה מעורבות ואינטראקציה ואילו פוסטים לא. אם שימוש בכלי ניתוח נשמע כמו טרחה רבה מדי, אתם תמיד יכולים לבקש מהעוקבים שהביעו עניין בעמוד שלכם באמצעות לייקים ישראלים באינסטגרם, שיתנו משוב וקלט על התכנים שלכם.
אם אין לכם זמן או אנרגיה ללמוד איך הכלי המדהים הזה עובד, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לבחור חברה או מומחה המתמחה בשיווק באינסטגרם. התפקיד של אותו מומחה הוא למעשה לבנות עבורכם אסטרטגיית מיתוג ושיווק חכמה כדי ליצור מצב של הזדהות בין המותג שלכם לבין הגולשים, לגרום לכמה שיותר אנשים לעקוב אחריכם ופשוט ליצור תוכן איכותי ומעניין.