יותר מ-1,500 עסקים כבר בחרו!
המערכת החדשנית שלנו תדע לחשוף אתכם לקהל שמעוניין בשירותים שלכם ומסייע להגברת אמינות ומיתוג בכל מדיה חברתית
אם חיפשתם להגדיל את החשיפה שלכם ביוטיוב, טיקטוק או אינסטגרם, אנו נדאג לחשוף את התכנים שלכם לקהל היעד הרצוי
קהל הלקוחות שלנו נהנה מחשיפה וקידום ברשתות חברתיות במחירים הוגנים שמאפשרים לקבל בוסט גם בתקציבים דלים.
יתרון נוסף שלנו הוא המעטפת השלמה שאנו מציעים לבעלי עסקים שרוצים יותר חשיפה באתרים, רשתות חברתיות ופרסומות באתרים הכי נחשבים.
כאן ועכשיו! החל מרגע הרכישה באתר, צוות המומחים שלנו סורק את קהל היעד ומגביר את החשיפה. תוצאות מהירות ואיכותית בלחיצת כפתור!
השרת המאובטח שלנו מבטיח את הבטחון שלכם. השימוש במידע משמש אך ורק להגדלת החשיפה ושיפור המטרות העסקיות שלכם.
עם כמעט שלושה מיליארד משתמשים ברחבי העולם, והסטטוס של האתר הפופולרי ביותר בעולם, פייסבוק היא ללא ספק חלק חיוני בכל אסטרטגיה שיווקית. אם עדיין אין לכם דף פייסבוק, עבור העסק שלכם, זה הזמן להקים אחד. עמוד עסקי לעסק שלכם יעזור לכם בתהליך השיווק שלו, עמוד עסקי לעסק יעזור לכם להגיע ליותר אנשים, עמוד עסקי בפייסבוק יסייע לכם למתג את העסק שלכם בדיוק איך שהייתם רוצים. אז אל תוותרו על עמוד עסקי ותתחילו לאסוף לייקים לדף הפייסבוק שלכם.
יחד עם זאת, הבנת המדדים החשובים ביותר איתם ניתן למדוד את הצלחתכם בפלטפורמה זו, יכולה להיות אתגר. לדוגמא, מספר הלייקים בדף הפייסבוק העסקי משמעותי ביותר להשגת יותר לידים.
מאמר זה בוחן כמה שינויים חשובים באלגוריתם של פייסבוק לאורך השנים, ומשמעות השינויים מבחינת עסקים, כדי להבין למה קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי חשובה היום יותר מתמיד. בואו נתחיל!
לחיצה פשוטה על כפתור הלייק מצביעה על השקעה או התחייבות של גולש לאהוב את הפוסט או הסרטון שפרסמתם בדף העסקי שלכם. זוהי הצהרה על הכרה במותג, התעניינות במוצרים או תשומת לב לפוסטים שלכם.
קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי היא שיטה יעילה לקידום העסק שלכם, כלומר, באמצעות מעורבות איכותית. זוהי דחיפה שדרושה להובלת משתמשים חדשים שעדיין אינם מודעים לדף העסקי שלכם, שיגיעו לצפות בתכנים שלכם באמצעות הופעת הדף שלכם בפיד שלהם, אם חבריהם מגיבים על הפוסטים שלכם או משתפים אותם.
מדד חשוב ביותר שיש לעקוב אחריו הוא כמות המעורבות שהתכנים שלכם מקבלים, כולל תגובות ושיתופים, שנחשבים למדדים משמעותיים לאלגוריתם של פייסבוק. כדי לבדוק את שיעור המעורבות שלכם באמצעות תובנות פייסבוק, לחצו על הכרטיסייה תובנות במסך הבית של הדף העסקי שלכם.
אם שיעור המעורבות אינו משביע רצון, זה הזמן להתחיל תהליך קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי. בשלב הבא, חפשו את המדד לאחר המעורבות, שיציג את מספר הפעמים שאנשים הביעו מעורבות בתכנים שלכם באמצעות תגובות, קליקים ושיתופים.
מומלץ להגדיל את המעורבות באמצעות פרסום קבוע של תכנים שימושיים כדי למשוך משתמשים שכבר הקליקו לייק לדף העסקי שלכם, ומומלץ גם להבין מתי ובאיזו תדירות לפרסם.
מונח זה מתייחס למספר הצופים הייחודיים לפוסט. ככל שיותר אנשים רואים את הפוסטים שלכם, כך טוב יותר, מכיוון שזהו מדד לזיהוי מותג. באמצעות מדד ההגעה לפוסט בתובנות בפייסבוק, תוכלו לראות כמה אנשים צפו בפוסטים שלכם, כולל תוכן בתשלום כמו מודעות ולהחליט בהתאם לממצאים אם לרכוש חבילת קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי.
מדד טווח ההגעה שימושי יותר ממספר הלייקים שאתם מקבלים למדידת ההצלחה של הקמפיינים הפרסומיים השיווקיים שלכם בפייסבוק. יתכן שהתוכן שלכם מגיע לקהל רחב יותר בזכות קנייה ראשונה של לייקים, שכן פעילות חברים תופיע בעדכוני החדשות של המשתמשים.
כדי לשפר את טווח ההגעה לעמוד העסקי שלכם, יהיה עליכם להשתמש בדחיפה הראשונה של קניית הלייקים לדף העסקי שלכם ולבצע קידום בפייסבוק, כדי שהפוסטים שלכם יופיעו בחלק העליון של עדכוני המשתמשים, כך שניתן יהיה להניע מעורבות כמו גם לעודד שיתופים. ועוד כמה טיפים להוספת לייקים לעמוד העסקי שלכם: