ובכן, יש כמה קריטריונים ששווה להתנהל על פיהם. הראשון הוא ניסיון. כדאי לבחור חברה עם כמה שנות ניסיון בניהול וקידום פרופילים ברשתות חברתיות.
דבר נוסף הוא בהיבט של אספקה. כלומר, אם רכשתם כמות מסויימת של עוקבים, אתם צריכים שזה יקרה כמה שיותר מהר אבל מצד שני, בצורה הדרגתית. אתם רוצים לבחור חברה שתספק לכם עוקבים/לייקים/צפיות איכותיות מגולשים אמיתיים ואתם רוצים חברה שתספק לכם שירות איכותי, מענה מהיר לשאלות, תשמור על אנונימיות וכמובן שתספק לכם את השירות במחיר הוגן, זאת בכדי שתוכלו להמשיך ולבצע עוד ועוד רכישות לטווח הארוך.
לסיכום, כולנו נמצאים בתוך העולם הזה שנקרא פרסום ושיווק בדיגיטלי וברשתות החברתיות. אם נבנה אסטרטגיית שיווק נכונה, נכוון למטרות שהצבנו לעצמנו, נתחזק כל הזמן את הפרופילים העסקיים שלנו, נוכל לקדם את העסק שלנו למקומות טובים, ליצור יותר חשיפה וכמובן להגדיל את כמות העוקבים, התגובות והלייקים. אז אל תוותרו על פעילות ענפה באינסטגרם, שם הלקוחות שלכם נמצאים!