ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

ביטוח תכולה לדירה נועד לספק לנו מענה לפחות בהיבט המעשי. אם חס וחלילה קורה משהו, אנחנו יכולים בעזרת הפוליסה שברשותנו לקבל החזרים כספיים ולרכוש רכוש אחר במקומו. כך אנחנו לא נמצא את עצמנו במצב בעייתי, בו לא נוכל להתמודד עם ההשלכות הכלכליות שעלולות להיווצר מהמצב.

ביטוח תכולה לדירה, בהגדרה, מתייחס לכל הרכוש שנמצא בתוך הדירה של בעל הפוליסה וכן במחסנים או בחלקים אחרים הנמצאים בבעלותו בשטח המבנה. הביטוח מתייחס לריהוט, בגדים ונעליים, מוצרי חשמל ועוד. יש לקחת בחשבון שעבור דברים מסוימים יש לרכוש הרחבות, למשל, יצירות אומנות, תכשיטים ועוד. ישנם מקרים בהם הפוליסות הרגילות לא יכסו אותם או יכסו בסכומים מאוד נמוכים.

 

איך רוכשים ביטוח תכולת דירה?

לפני שנסביר כיצד רוכשים ביטוח תכולה לדירה חשוב להדגיש, ניתן לרכוש חלק זה כמרכיב בתוך ביטוח דירה. כך נהוג לעשות בדרך כלל, אך זו לא חובה. ישנם אנשים שאינם צריכים להחזיק ביטוח דירה מסיבות שונות (למשל, אם הנכס לא שייך להם והבעלים מחזיקים בפוליסה עבורו), הרי שאז הם צריכים לרכוש רק ביטוח תכולה בשביל לכסות על נזקים שעלולים להיגרם לרכוש שלהם.

לפני שרוכשים פוליסה, יש לבדוק מפני מה היא מכסה, באילו מצבים ותנאים, מה סכום הכיסוי וכיצד הוא נקבע. עלינו לוודא שהכיסוי הוא שווה ערך לסכום האמיתי שלו בשוק (או כמה שיותר קרוב לכך). כאמור, יש גם לבדוק האם הפוליסה מכסה את כל המקרים האפשריים (גניבה, חבלה, הצפה, שריפה ועוד) ומה טיב השירות שלה החברה, על מנת שנוכל לקבל את ההחזרים הכספיים כמה שיותר מהר.

 

איפה אנחנו יכולים לקנות ביטוח תכולת דירה?

היום, בניגוד לעבר, ניתן לרכוש ביטוח תכולה לא רק דרך חברות ביטוח מסורתיות אלא גם דרך גורמים פיננסיים שונים המציעים מוצרי ביטוח למכירה. למשל, אנחנו יכולים להיעזר בחברת האשראי שלנו לשם כך.

יש בזה יתרונות רבים, שכן המחירים והתנאים יכולים להיות הרבה יותר אטרקטיביים, וכן כך אנחנו יכולים לבסס את כל הפעולות העסקיות שלנו תחת קורת גג אחת. חברת אשראי תציע לנו, בתור לקוחות שלה, תנאים משתלמים לביטוח תכולה ויש לנו אפשרות לרכוש את הפוליסה באופן מהיר ומיידי, בין אם זה בטלפון ובין אם זה דרך האתר שלה. אנחנו יכולים ליהנות מחיסכון עצום במחיר הפוליסה וכיסויים הרבה יותר משמעותיים.

תכולת דירה

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »