קידום באינסטגרם – כל מה שחייב לדעת!

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אינסטגרם נחשבת לאחת מרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בישראל כיום, אך לא תמיד קל להשיג נוכחות משמעותית באמצעותה מבלי להשקיע בפרסום ממומן או בחברות יצירת תוכן לעסקים. במדריך הבא "תפסנו" לשיחה את המקצוענים של getboost אודות מה שחשוב לדעת על קידום אינסטגרם, במדריך הבא נספק לכם את כל הכלים והטיפים הדרושים כדי להגדיל את מספר העוקבים ואת החשיפה לעסק שלכם בדרך אורגנית ויעילה – מה שנקרא "לגזור ולשמור", אז תארגנו לעצמכם קפה טוב ושתהיה קריאה מהנה.

למה קידום באינסטגרם חשוב לעסקים?

אינסטגרם היא אחת אחת מהפלטפורמות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם, עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש ובישראל יש למעלה מ3.1 מיליון משתמשים באינסטגרם. עבור עסקים, נוכחות משמעותית באינסטגרם היא כלי שיווק סופר עוצמתי, כי מי שלא שם לא קיים.

ראשית, אינסטגרם מאפשרת לעסקים להציג את המוצרים והשירותים שלהם בצורה חזותית מושכת, דבר שתורם לבניית מותג ודימוי חיובי בקרב קהל היעד של העסק. באמצעות פוסטים, סטוריז וסרטונים, עסקים יכולים לשתף את הסיפור שלהם, להדגיש את ייחודיותם ולייצר מעורבות עם הקהל היעד + להגדיל את המכירות בעסק, שזה הדבר החשוב ביותר.

הדרכים הטובים ביותר לקידום אינסטגרם

מעבר לחשבון עסקי

הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא להפוך את החשבון שלכם לחשבון עסקי. חשבון עסקי מציג מידע נוסף במסך הפרופיל ומספק נתונים מדויקים על מספר החשיפות והאינטראקציות של המשתמשים עם הפוסטים שלכם, ידע = כוח. פרופיל עסקי חייב להיות ציבורי, לכן אם החשבון שלכם הוא פרטי, אינסטגרם תבקש מכם להפוך אותו לציבורי.

קידום אינסטגרם

אחת הדרכים לקבל חשיפה גדולה יותר היא באמצעות קידום אינסטגרם, כמו למשל קניית עוקבים באינסטגרם, לייקים ותגובות. זוהי שיטה בטוחה יחסית כל עוד אתם מקפידים על יחס הגיוני בין הפופולריות הקיימת של החשבון לבין הבוסט שאתם נותנים וכמובן שבתנאי שתבחרו בחברת קידום מומלצת ואיכותית, בעלת ניסיון ואחריות.

שאלות נפוצות

כמה פוסטים בשבוע מומלץ לפרסם באינסטגרם?

אין כלל אצבע אחד, אך ההמלצה הנפוצה היא לפרסם בין 3-8 פוסטים בשבוע. הדבר החשוב ביותר הוא להיות עקביים ולפרסם באופן קבוע, מבלי להפריז (אתם לא רוצים להיות חופרים לעוקבים שלכם).

מהי התכיפות המומלצת לפרסום סטוריז?

בניגוד לפוסטים, סטוריז מומלצים להיות מפורסמים בתדירות גבוהה יותר – כ-1-3 סטוריז ביום. הסטוריז נצפים במהירות ונותנים אפשרות לשתף תכנים קצרים ועדכניים באופן תדיר – ישנם עסקים רבים שבגלל הסטוריז צמחו בצורה משמעותית באינסטגרם.

מה הם השיטות להשגת יותר לייקים ותגובות?

מעבר לתוכן איכותי ומעניין, יש כמה טכניקות מפתח להגברת האינטראקציה בעמוד אינסטגרם:

  • הוספת מדבקות אינטראקטיביות בסטוריז
  • שאילת שאלות פתוחות בכיתובי הפוסטים
  • עידוד העוקבים להגיב ולשתף את התכנים
  • שיתוף פעולה עם סלבס
  • שימוש בהאשטאגים (#) נכונים ורלוונטיים

קידום באינסטגרם

 

סיכום

קידום אורגני באינסטגרם דורש עבודה ומאמץ, אך בהחלט אפשרי להשיג נוכחות משמעותית מבלי להשקיע בפרסום ממומן. המפתח הוא להבין את הכלים והאפשרויות שמציעה הפלטפורמה, ליצור תוכן איכותי ומעניין ולהיות עקביים ויצירתיים. "תנו בראש" ובהצלחה!

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »