איך להעלות עוקבים בטיקטוק

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להעלות עוקבים בטיקטוק – על החשיבות של הבנת האלגוריתם של טיקטוק:

במידה שאתם משתמשי טיקטוק חדשים, או שאתם חולמים לפתוח דף טיקטוק ולזכות לחשיפה רבה ואהדה בקרב הגולשים בטיקטוק, כדאי שקודם כל תבינו כיצד טיקטוק עובדת, כלומר מה האלגוריתם אשר עומד מאחורי רשת חברתית זו. כך בעצם תוכלו להגדיל את כמות העוקבים שלכם בטיקטוק, דבר אשר יעלה את כמות החשיפה שלכם בקרב הציבור הרחב.

לפני שנסביר לכם איך להעלות עוקבים בטיקטוק, שווה קודם כל להבין מה זה בכלל טיק טוק?

אז ככה. טיק טוק היא בעצם רשת חברתית, סוג של אפליקציה שמבוססת על פרסום סרטונים קצרים שהאורך שלהם נע בין 15 שניות ל- 60 שניות בלבד. יש לה היקף מאוד נרחב ובשונה מאפליקציות אחרות באותו סגנון, היא בעצם מאפשרת להוסיף כל מיני צלילים, קטעים מתוך שירים, סרטונים שהפקנו בטלפון שלנו ועוד. חשוב לדעת כי טיק טוק היא רשת חברתית שפונה יותר לצעירים מאשר למבוגרים, זאת בשונה מיוטיוב, פייסבוק ויוטיוב. כלומר הקהל שלה הוא צעיר.

לפני שנסביר לכם איך להעלות עוקבים בטיקטוק, שווה קודם כל להבין מה זה בכלל טיק טוק

איך להעלות עוקבים בטיקטוק – הפוריו בתור אלגוריתם הטיקטוק המוביל –

כאשר מדברים על האלגוריתם של טיקטוק נהוג לדבר על הפיד של הטיקטוק, אשר נקרא בעצם הפוריו. מדובר על הפיד הראשי של רשת זו, בדומה לפידים ברשתות חברתיות מובילות אחרות, ויטקטוק בעצם מחליטה מה להראות לכל משתמש באפליקציה בפיד זה. בסופו של דבר מיליוני סרטונים מפורסמים בטיקטוק כל יום, אז איך טיקטוק בוחרת להראות לנו דווקא את הסרטון הספציפי הזה? למה יש משתמש טיקטוק שאני רואה באופן קבוע? ואיזה צעדים אני יכול לעשות כדי שיותר אנשים יחשפו לסרטונים שלי ויבחרו לעקוב אחרי עמוד הטיקטוק שלי? על מנת שתוכלו לענות על כל השאלות האלה, להלן פרמטרים שונים אשר משפיעים על האלגוריתם של הטיקטוק, אשר יכולים לענות בסופו של דבר על השאלה – איך להעלות עוקבים בטיקטוק?

איך להעלות עוקבים בטיקטוק – פרמטרים אשר משפיעים על האלגוריתם של רשת הטיקטוק –

  • מיקום ושפה אומנם מדובר על נתון דיי צפוי וברור, אך כמובן שלמיקום ולשפה שלכם ישאיך להעלות עוקבים בטיקטוק – הפוריו בתור אלגוריתם הטיקטוק המוביל – כאשר מדברים על האלגוריתם של טיקטוק נהוג לדבר על הפיד של הטיקטוק, אשר נקרא בעצם הפוריו. השפעה על התוכן שטיקטוק תציע לכם לצפייה. טיקטוק יודעת שאנשים אוהבים לצפות שתוכן בשפה המקומית שלכם, וזו הסיבה שייתכן כי הטיקטוק מציגה לכם סרטונים רבים בעברית לצורך העניין. לכן, אם אתם רוצים להעלות את כמות העוקבים שלכם, שווה לשמור על מיקום קבוע ושפה קבועה.
  • צפייה מלאה בסרטון אנשים רבים נוטים לראות סרטון, ולהעביר לסרטון הבא מהר מאוד במידה שהוא לא מתעניין באותו הסרטון. טיקטוק כמובן תיתן עדיפות לסרטונים שהשלמתם את הצפייה בהם, במידה שראית סרטון כמה וכמה פעמים, הדבר אפילו יחשב כמשמעותי ביותר בעיניי האלגוריתם של טיקטוק. לכן חשוב שהסרטונים שלכם יהיו מעניינים, מרתקים, מגוונים ובעצם שונים מכל מה שיש לאחרים להציע.
  • טראפיק הטראפיק מתייחס לאינטראקציה שהסרטון שאתם מעלים יוצר. זה נכון שצפיות זה נתון חשוב, אך טיקטוק נותנת עדיפות לסרטונים אשר יוצרים תנועה רבה, כאשר מדובר כמובן על תגובות, לייקים, שיתופים, וכו
  • תחומי עניין כמו בכל רשת חברתית או מנוע חיפוש, טיקטוק לומדת מהם תחומי העניין שלכם – בין אם מדובר במוזיקה, ריקוד, ספורט, ועוד, טיקטוק תלמד מהם תחומי העניין שלכם וכך בעצם תגדיל את החשיפה של כל בן אדם לסרטוני טיקטוק אשר מתקשרים לתחומי העניין שלו, וכך בעצם הסיכוי שאותו בן אדם יתחבר לסרטונים אשר מוצגים בפניו הינה גדולה יותר.

למה בכלל כדאי לי לנסות להעלות עוקבים בטיק טוק?

מאותן סיבות ששווה להעלות עוקבים, לייקים ותגובות בכל רשת חברתית אחרת. העיקרון עובד על חשיפה. ככל שיהיו לנו יותר עוקבים, תהיה לנו יותר חשיפה וזה כמובן פוטנציאל שיותר גולשים יכירו אותנו. יש כל מיני דרכים להעלות את העוקבים בטיק טוק שלכם, חלקן מבוססות על אותן שיטות שתיארנו קודם לכן, ויש גם שיטות מלאכותיות, רק חשוב שהתהליך יתבצע בצורה כמה שיותר מקצועית ונכונה בהתאם לפרופיל שאותו אתם מעוניינים בעצם לקדם.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם