איך קונים עוקבים בטיקטוק בחינם

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך קונים עוקבים בטיקטוק בחינםכשאתם בקושי מצליחים לגייס חמישים או מאה עוקבים לדף הטיקטוק שלכם וכשרובם הם חברים ובני משפחה, זה אך טבעי לשאת מבט אל המשתמשים המובילים בטיקטוק ולנסות להבין איך הם הצליחו לעזאזל לצבור מיליוני עוקבים שצופים בכל סרטון ובכל פרום שלהם ברשת החברתית שהפכה להיות הגדולה והדינמית ביותר בעולם. זה גם די טבעי שאם אתם מנהלים את חשבון הטיקטוק שלכם למטרות עסקיות, תהיו מוכנים גם לשלם עבור עוקבים חדשים. אבל איך קונים עוקבים בטיקטוק בחינם מבלי לשבור את כל תקציב השיווק שלכם על מהלך שלא ברור עד כמה יועיל לכם? ובכן, על כך בדיוק נדבר כאן בשורות הבאות.

 

קונים, אבל לא בכסף

כששואלים איך קונים עוקבים בטיקטוק בחינם,  בהגדרה מתכוונים למודל כלשהו שמאפשר לכם להשיג עוקבים חדשים בטיקטוק בתמורה לדבר מה שהוא אינו כסף. מצד אחד אתם קונים ומצד שני זה בחינם – כלומר אתם נותנים להם תמורה כלשהי, אבל התמורה הזאת היא לא כספית. על הרעיון הזה בדיוק כבר חשבו אנשים רבים בעבר ובהמשך לכך יצרו פלטפורמות שמיועדות לסייע בדיוק לאנשים כמוכם. פלטפורמות אלה מבוססות על עקרון ההדדיות – עקוב אחריי ואעקוב אחריך, אבל עם מגוון רחב של אפשרויות. בשורות הבאות נסביר לכם איך זה בדיוק עובד ומה תוכלו לעשות כדי למנף את הכלים הקיימים להרחבת רשימת העוקבים שלכם בטיקטוק ולמעשה בכל רשת חברתית אחרת.

קונים עוקבים בטיקטוקאז איך קונים עוקבים מבלי לשלם כסף?

אחרי שאנחנו כבר יודעים שהאפשרות הזאת אכן קיימת, כעת נסביר איך קונים עוקבים בטיקטוק בחינם לגמרי. ישנן כאמור פלטפורמות שונות המיועדות בדיוק למטרה זו ובה תוכלו למצוא עוד הרבה אנשים בדיוק כמוכם מכל רחבי העולם, המבקשים להגדיל את מספר העוקבים שלהם ברשתות החברתיות השונות. בגדול, כל אחד מהאנשים האלה מוכן להיות העוקב שלכם בתמורה לכך שאתם תהיו העוקבים שלו, אם כי הלכה למעשה לא מדובר בחליפין ישיר בין שני אנשים. המודל על פיו מתנהלות פלטפורמה זאת הוא מודל של צבירת נקודות. אתם רוצים לקנות עוקבים? עליכם לצבור נקודות שאיתן תוכלו לקנות אותם. איך אתם צוברים את הנקודות? אתם עושים עוקב לאנשים אחרים. אדם אחד יציע לכם 10 נקודות עבור עוקב, אחר יציע לכם 20. אדם כלשהו יציע לכם 5 נקודות על לייק לסרטון ואחר יציע לכם 10 נקודות על אותה פעולה בדיוק. אתם פשוט מאוד צריכים לבצע את הפעולה הנדרשת והנקודות שלכם.

כעת, משיש לכם נקודות משל עצמכם, אתם יכולים לפרסם את "המכרז" שלכם. תוכלו להציע למשל 10 נקודות לכל מי שיעשה לייק על סרטון שלכם או 20 נקודות לכל מי שיעשה לכם עוקב. אנשים אחרים שרוצים להרוויח נקודות בדיוק כפי שהרווחתם אתם, יעשו לכם עוקב ובתמורה יועברו אליהם הנקודות שהבטחתם אליהם מהחשבון שלכם אל החשבון שלהם. בצורה זו מתפתח מערך שלם של סחר חליפין ללא כסף כשכולם משיגים את מה שהם רוצים תמורת זה שהם מעניקים לאחרים את מה שהם רוצים בתורם. זה אולי יפליא אתכם אבל אותם שחקנים גדולים ברשת הטיקטוק משתמשים בפלטפורמות אלה כבר שנים ועושים זאת על בסיס יומיומי גם בימים אלה.

וכך תצטרכו להמשיך לנצח?

ובכן, עכשיו כשאתם יודעים איך קונים עוקבים בטיקטוק בחינם, אתם בהחלט יכולים להשתמש בטכניקה הזאת לאורך שנים ופשוט לצבור לכם עוד ועוד עוקבים תמורת עוקב שלכם, לייק שלכם או שיתוף שלכם. מצד שני, המטרה היא בסופו של דבר, לצבור מספיק עוקבים בכדי ליהנות מחשיפה רחבה שבתורה יתחילו להצטבר אצלכם עוקבים אורגניים ואותנטיים שעוקבים אחריכם לא בגלל נקודות או כסף, אלא פשוט בגלל שהם נהנים מהתוכן שלכם. כאן האחריות היא כבר לגמרי עליכם – יהיה עליכם להבטיח שאתם אכן מעלים תכנים מעניינים, מסקרנים ואטרקטיביים, שיגרמו לאנשים אחרים לרצות לעקוב אחריכם. קניית העוקבים יכולה לתת לכם את הבוסט הראשוני ולייצר לכם את החשיפה הנדרשת ליצירת מסה קריטית של עוקבים, אך לאחר מכן יהיה עליכם להמשיך ולהסתדר בעצמכם. זה נשמע קל ונכון יותר מאשר קניית עוקבים. אז זה באמת נכון יותר, אבל לא בטוח שקל יותר – לנהל דף טיקטוק עם תכנים עדכניים בכל יום זה לא פשוט אבל זה מה שצריך לעשות כדי להגדיל את מספר העוקבים על בסיס קבוע.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם