לייקים לדף הפייסבוק – על חשיבות הלייקים לעמוד הפייסבוק שלכם

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פייסבוק, או כפי שהחליטה לקרוא לעצמה מחדש, ״מטה״, פרצה לפני כעשור, ועם מיליוני משתמשים ברחבי העולם, הפכה להיות חלק מחיינו ומהעולם הדיגיטלי. פייסבוק עוזרת למשתמשיםקניית לייקים לדף הפייסבוק – אחת המתודות הנפוצות ליצירת קפיצה התחלתית לעמוד העסקי ולהגדלת החשיפה שלו למשתמשים, היא קניית לייקים לדף הפייסבוק שלכם. שלה לשמור על קשר עם חבריהם, להיות חלק מקהילות וקבוצות, לצפות בתוכן מבדר או אקטואלי, וכמו כן, לפרסם תוכן. על מנת לפרסם עסק, לקדמו בפייסבוק, ולהביא לכך שהעמוד והתוכן הפרסומי יגיעו לכמה שיותר משתמשים, עליכם לצבור כמות לייקים מסוימת. עמוד פייסבוק שבבעלותו לייקים רבים, יצבור קהל נוסף במהרה. חשוב לנו לציין, כי יש חשיבות אסטרטגית למשתמשי הפייסבוק אשר עשו לייק לדף הפייסבוק העסקי שלכם, למשל, אם ברשותכם יותר לייקים ממשתמשי פייסבוק שחיים בישראל, אזי שעמודכם ייחשף יותר לישראלים. דבר שישחק לטובתכם כאשר עסקכם ממוקם בישראל.

העמוד העסקי שלכם הוא אחד המתודות היעילות להיחשף לקהל לקוחות ולהוות מותג ברחבי הרשת החברתית.

לייקים לדף הפייסבוק – איך משיגים אותם?

  • קניית לייקים לדף הפייסבוק – אחת המתודות הנפוצות ליצירת קפיצה התחלתית לעמוד העסקי ולהגדלת החשיפה שלו למשתמשים, היא קניית לייקים לדף הפייסבוק שלכם. קנייתעוד מתודה נפוצה על מנת להעלות כמות לייקים לדף הפייסבוק שלכם, ואף, לייצר נוכחות לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, הוא, שיתוף תוכן. לייקים  בפייסבוק תתבצע על ידי אנשים אמיתיים, ועל כן, שמדובר בלייקים אפקטיביים. הדבר, יעזור לכם להגדיל את קהל העוקבים שלכם, ואף, לצבור קהל חדש.
  • שיתוף פוסטים – עוד מתודה נפוצה על מנת להעלות כמות לייקים לדף הפייסבוק שלכם, ואף, לייצר נוכחות לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, הוא, שיתוף תוכן. למעשה, כל שעליכם לעשות, הוא למצוא עמודים עסקיים שכמותכם, רוצים להיחשף לכמה שיותר אנשים, ולהציע להם שיתופי פעולה הכוללים שיתוף תוכן פרסומי אחד של השני. בצורה זו תחשפו ליותר אנשים מבלי לבזבז כסף.
  • פעילות מוגברת בדף – מחקרים רבים אשר בודקים את ההשפעות של תנועה מרבית (טראפיק) בדפי פייסבוק על גדילה וצמיחה של דפי פייסבוק, מראים כי משתמשי פייסבוק אשר מראים פעילות גבוהה יותר בדף הפייסבוק – מתן לייקים לפוסטים בפיד, תגובות, שיתופים, וכמובן גם העלאת פוסטים ותוכן מגוון לדף הפייסבוק שלהם, הינם משתמשי פייסבוק אשר חווים גדילה וצמיחה משמעותית של כמות הלייקים בדף הפייסבוק העסקי שלהם באופן עקבי.
  • תוכן יצירתי ומקורי – בסופו של יום, כנראה שלדף הפייסבוק העסקי שלכם יהיה דפים עסקיים מתחרים רבים, זאת כאשר כיום בממוצע קיימים עשרות עד מאות עסקים מתחרים לכל עסק בתחומו. בשל המצב הנ״ל הנתון, על מנת להבדיל את דף הפייסבוק העסקי שלכם מדפי פייסבוק עסקיים מתחרים, עליכם להעמיד בדף הפייסבוק שלכם תוכן רב, מגוון, יצירתי, ובאיכות גבוהה אשר מושכת את העין. בין אם מדובר על פוסטים עם תוכן מעניין, סרטוני וידיאו ואנימציות, גרפיקות מרשימות, ועוד, נסו להפציץ את הפייסבוק בתוכן יצירתי וחדשני אשר ימשוך קהל לקוחות חדש ומגוון, ויעלה את כמות הלייקים שתקבלו בעמוד הפייסבוק שלכם.

לייקים לדף הפייסבוק כמה זה אמור לעלות?

בעיקרון יש כל מיני דרכים שבאמצעותן תוכלו להוסיף לייקים לדף העסקי שלכם. הדרך הראשונה היא באמצעות פעילות אורגנית שהיא סופר חשובה. מדובר למעשה בהעלאה של פוסטים,לייקים לדף הפייסבוק כמה זה אמור לעלות? בעיקרון יש כל מיני דרכים שבאמצעותן תוכלו להוסיף לייקים לדף העסקי שלכם. הדרך הראשונה היא באמצעות פעילות אורגנית שהיא סופר חשובה. בהעלאה של סרטונים, מבצעים וכל מה שקשור לפעילות של העסק שלכם שיכולה כמובן לעודד תנועה לדף. בנוסף, קיים קשר ישיר בין תהליכים קידום אורגניים שאתם עושים בדף הפייסבוק, לבין תהליכי קידום אורגניים שאתם עושים במקומות אחרים כמו האתר שלכם, הפרופיל האינסטגרמי שלכם, ערוץ היוטיוב ועוד. ככל שהפעילות האורגנית שלכם תהיה ממוקדת, איכותית ורלוונטית, ככה תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם וליצור עוד ועוד תנועה לדף, כלומר עוד ועוד לייקים. דרך נוספת לשדרג את כמות הלייקים לעמוד הפייסבוק שלכם, היא באמצעות פעילות ממומנת. כלומר, במידה והתקציב שלכם מאפשר את זה, שווה להשקיע בכל מיני קמפיינים והעלאת הודעות ממומנות שיוסיפו תנועה לעמוד. ניתן גם לרכוש לייקים לפי חבילות, רק צריך לשים דגש רב ולבחור חברה מקצועית המתמחה בהוספת לייקים לפייסבוק. העלות לחבילה משתנה ונעה בין 150-500 ש“ח.

 

לסיכום, הרשת החברתית פייסבוק עדיין חיה ובועטת, אם יש לכם דף עסקי לא פעיל, כזה שלא משיג את המטרות שלו או שעדיין לא הקמתם דף עסקי, זה בדיוק הזמן לפעול בעניין.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם