איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם – אינסטגרם הפכה להיות מעצמה של ממש!

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם כתבה על השתלטות האינסטגרם על חיינו בשנים האחרונות, על אינסטגרם כפלטפורמה לקידום אישי ועסקי, ולמה עוקבים הם קריטיים לקידום באינסטגרם

נסו לחשוב על בן אדם שאתם מכירים, בין אם מדובר על קרוב משפחה, קולגה, או חבר קרוב, שלא מחזיק בידיו לפחות חשבון אינסטגרם אחד. כנראה שמציאת אדם כזה הייתה משימה לא פשוטה עבורכם, זאת בשל העובדה שאינסטגרם הפכה להיות בשנת 2022 מעצמה אינטרנטית של ממש! אינספור מותגים, חברות, עסקים וארגונים כבר הבינו את הפוטנציאל החשיפתי האדיר שהרשת החברתית הזו מציעה להם. סטוריז, תמונות, סרטונים ועוד. כל מה שאתם צריכים זה למתג את עצמכם מחדש, לבנות פרופיל מקצועי שייצג בדיוק את מי שאתם ויעביר לגולשים שלכם את המסרים בצורה הכי מדוייקת שאפשר.

לפני שנסביר איך להשיג הרבה עוקבים באינסגרם, חשוב להבין קצת מהי הרשת החברתית הזו ולמה כדאי להשקיע בה

אינסטגרם היא רשת חברתית אשר בנויה על העלאה של תמונות וסרטונים וידיאו, או סטורי – מעין פוסט בפייסבוק שנעלם לאחר 24איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם – על החשיבות של מספר העוקבים על הקידום והפרסום שלכם באינסטגרם שעות שאנשים יכולים לצפות בו. בנוסף על כך, לאינסטגרם יש מדיה של התכתבות אינטרנטית, כאשר ניתן דרכה להתכתב בצורת הודעות עם משתמשי אינסטגרם אחרים. אינסטגרם הפכה להיות כבר לפני כמה שנים מעצמה של ממש, עובדה זו הביאה את ענקית הרשתות החברתיות והטכנולוגיה בעולם – פייסבוק להבין כי כבר לא ניתן להילחם באינסטגרם, תובנה זו הביאה את פייסבוק לרכוש את אינסטגרם תמורת סכומי עתק! הסיבה שכדאי להשקיע בבנית פרופיל עסקי ברשת החברתית אינסטגרם היא פשוטה למדי. שם הקהל שלנו. שם הכסף הגדול. בנוסף, זו דרך מעולה למתג את עצמכם מחדש.

איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם – איך אנשים בעולם הבינו והתחילו לקדם את עצמם באינסטגרםאז למה בכלל מתייחס המונח עוקב באינסטגרם? עוקב באינסטגרם הוא אדם אשר בוחר לצפות ולעקוב אחר התוכן שאתם מעלים באינסטגרם

עם התחזקות האינסטגרם וההתפתחות שלה עם השנים שחלפו, אנשים רבים בעולם הבינו כי כו ברשתות חברתיות רבות כגון פייסבוק, ניתן להשתמש בכלים שאינסטגרם יצרה על מנת להשתמש בפלטפורמה הזאת על מנת לקדם את העסק, המוצר, הקריירה, או הכישרון המיוחד שלהם. עובדה זו הביאה מצד אחד בעלי עסקים, חברות, או מוצרים בעולם לפתיחת דף עסקי באינסטגרם, שדרכו הם מפרסמים ומשווקים את העסק שלהם באופן קבוע, אך מצד שני גם הביאה אמנים, מוזיקאים, משפיעני רשת, וכו לאינסטגרם על מנת לקדם את הקריירה האומנותית והמקצועית שלהם.

איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם – על החשיבות של מספר העוקבים על הקידום והפרסום שלכם באינסטגרם

אז למה בכלל מתייחס המונח עוקב באינסטגרם? עוקב באינסטגרם הוא אדם אשר בוחר לצפות ולעקוב אחר התוכן שאתם מעלים באינסטגרם, כלומר, הפוסטים שאתם מעלים הולכים להופיע בפיד שלו (העמוד שבו אתם צורכים את מרב התוכן שלכם באינסטגרם). מספר העוקבים בסופו של דבר ישפיע על הטראפיק שהעמוד שלכם הולך לייצר – מדובר על כמות התגובות, שיתופים, לייקים, ועוד. כל אלה הם מרכיבים קריטים להעלאת ההכרה של דף האינסטגרם שלכם, ובמידה שהדף שלכם הוא דף עסקי, כך למעשה גם תוכלו לייצר לקוחות פוטנציאליים חדשים.

איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם – על 2 הדרכים העיקריות והמרכזיות להשגת כמות גדולה של עוקבים חדשים באינסטגרםכאשר מדברים על הגדלת כמות העוקבים באינסטגרם בצורה משמעותית, נהוג וניתן לחלק את הדרכים ל2 טכניקות עיקריות – השגת עוקבים בדרכים אורגניות, לעומת השגת עוקבים בדרכים ממומנות.

כיום, כאשר מדברים על הגדלת כמות העוקבים באינסטגרם בצורה משמעותית, נהוג וניתן לחלק את הדרכים ל2 טכניקות עיקריות – השגת עוקבים בדרכים אורגניות, לעומת השגת עוקבים בדרכים ממומנות. הדרכים האורגניות מתייחסות לכלל הצעדים שניתן לבצע על מנת להשיג עוקבים בצורה טבעית – חלוקה של עוקבים בעצמכם, תיוגים, שיתופים, ועוד. הדרכים האורגניות דורשים סבלנות רבה על מנת לראות את התוצאות שהם מניבות. לעומת זאת, במידה שאתם מעוניינים להעלות בצורה מהירה את כמות העוקבים שלכם, בצורה קלה משמעותית, אנו מציעים לכם את הדרך המומנת – רכישת עוקבים באינסטגרם. להלן מחירי רכישת עוקבים באינסטגרם –

 מספר עוקבים חדשיםמשך זמן התווספות העוקבים החדשיםמחיר בש"ח
חבילת עוקבים בייסיק1000-1500 עוקבים חדשיםעד 72 שעות500 ₪
חבילת עוקבים פרימיום3000-4000 עוקבים חדשיםעד 72 שעות700 ש"ח
חבילת עוקבים סופר פרימיום7000-10000 עוקבים חדשיםעד 72 שעות1200 ש"ח

לסיכום, אם עדיין אין לכם עוקבים באינסטגרם, אם עדיין אין לכם פרופיל אינסטגרמי פעיל, זה בדיוק הזמן לעשות את זה ובגדול. שם הגולשים שלכם נמצאים, שם הלקוחות שלכם נמצאים, יש שם פוטנציאל חשיפה ומכירה מאוד גדול שפשוט חבל לא למקסם אותו. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לחפש מומחה המתמחה בשיווק, קידום ופרסום ברשתות החברתיות עם דגש על הרשת החברתית אינסטגרם. בשלב הבא, אחרי שבניתם פרופיל אינסטגרמי התחלתם להעלות תוכן ולקבל עוקבים, תנו פוש לתהליך באמצעות רכישה של חבילות עוקבים. שימו דגש על רכישה חכמה, אל תפנו לכל אחד שמוכר חבילות עוקבים ובחרו גורם אמין, מקצועי ובטוח שלא יפגע בפרופיל שלכם.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם