איך מבצעים קידום פוסט באינסטגרם ולמה זה כדאי?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הפעילות העסקית ברשתות החברתיות בכלל ובאינסטגרם בפרט לא מסתכמת בהעלאת פוסטים ויש חשיבות מאד גבוהה לפעולות תומכות נוספות שיכולות להעלות את הערך של התוכן בעיניהם של הגולשים והעוקבים. קידום פוסט באינסטגרם, למשל, היא פעולה שמדי פעם כדאי לשקול לבצע בשל היתרון שיש לה על פני ביצוע פעולות אחרות שכן הקידום עצמו יש בו כדי לחשוף את הפוסט בפני יותר גולשים ועוקבים מאשר לו הפוסט אינו מקודם. יש הרבה מה לדעת על הדרכים הטובות והנכונות לקדם פוסטים ועמודים באינסטגרם ולא בכדי בוחרים בעלי עסקים רבים לפנות לשם כך למקדמי אתרים מקצועיים שכבר פועלים בתחום זה ומכירים אותו היטב.

איך מבוצע קידום פוסט באינסטגרם?

קידום פוסט באינסטגרם, למשל, היא פעולה שמדי פעם כדאי לשקול לבצע בשל היתרון שיש לה על פני ביצוע פעולות אחרות שכן הקידום עצמו יש בו כדי לחשוף את הפוסט בפני יותר גולשיםבכל מה שקשור לפעולות של שיווק דיגיטלי ופרסום ברשת האינטרנט – בדרך כלל כאשר מדברים על קידום הכוונה היא לקידום ממומן, כלומר הגדלת החשיפה בתמורה לתשלום של בעל העסק. אם פוסט רגיל שמעלים לעמוד ללא קידום יהיה חשוף לעיניהם של מי שכבר עוקבים אחרי העמוד, הרי שפעולה של קידום פוסט באינסטגרם תהיה כזאת שתחשוף את הפוסט גם לעיניים של גולשים שלא מכירים את העמוד, לא עוקבים אחריו אבל בהחלט מבחינת השימוש שלהם ברשת החברתית יכולים למצוא עניין בעמוד. ברגע שהם יתוודעו לעמוד שהתוכן שלו תואם את תחומי העניין שלהם ייתכן והם ירצו להפוך לעוקבים והרי שזו מלכתחילה הכוונה של קידום הפוסט.

 

מי יודע מתי כדאי לבצע קידום פוסט באינסטגרם?

כאמור, כיום ידוע שפרסום וקידום עסקים ועמודים באינסטגרם זה מקצוע לכל דבר ועניין ומכאן שעליו להתבצע על ידי אנשי מקצוע שכבר יש להם ניסיון, מיומנות, ותק והכרות מעמיקה על הרשת החברתית. יש הרבה מה לדעת על מנת להתאים את פעולות הקידום באופן מותאם וספציפי לכל עסק ולכל עמוד ורק מי שכבר בקיא בתחום יוכל לעשות את זה בדרך הכי טובה שיש. לאחר אפיון מדויק של המטרות ואחרי הקמת העמוד בצורה מקצועית ונכונה – המקדם יחליט מתי יהיה זמן טוב לקדם פוסט בתשלום על מנת ליהנות מהחשיפה המוגדלת שהוא יציע. קידום פוסט באינסטגרם חייב להתבצע בעיתוי המתאים לו על פי אסטרטגיית התוכן שתגובש.

 

מה עוד מסייע לקידום עסקים באינסטגרם?

פעולה של קידום פוסט באינסטגרם תהיה כזאת שתחשוף את הפוסט גם לעיניים של גולשים שלא מכירים את העמודחשוב מאד להבין שפעולה כמו קידום פוסט באינסטגרם היא רק פעולה אחת שניתן לבצע במסגרת קידום עסק באינסטגרם. מקדמי אתרים ועסקים מוסמכים ומנוסים יכירו דרכים רבות ולאחר אפיון של העסק יידעו בדיוק אילו פעולות תהיינה המתאימות ביותר ולא רק זה – גם מה העיתוי של ביצוע הפעולות. מתי יהיה נכון ומתאים לקדם פוסטים כאלה ואחרים על מנת להזניק את העמוד קדימה ולהגדיל את מספר הלייקים, הגולשים והעוקבים אחרי העמוד. בין הפעולות הנוספות והפופולריות הקיימות כיום אפשר למנות קמפיינים בהשתתפות הקהל (הגרלה, תחרות או הזמנה להגיב לפוסטים או סטורי), קידום של סטורי וכמובן יצירת תוכן בהתאמה לשפה של העסק.

 

איך יודעים שהקידום עובד?

אם מחליטים לבצע קידום פוסט באינסטגרם עושים זאת מתוך מטרה מסוימת, ברורה ומוגדרת. חשוב מאד להבין שפעולה כמו קידום פוסט באינסטגרם היא רק פעולה אחת שניתן לבצע במסגרת קידום עסק באינסטגרםכנראה יש משהו שבעל העסק, ביחד עם המקדם של העמוד, שהם רוצים שהעוקבים יבצעו או שבעקבות הקידום של הפוסט הספציפי הזה הם מצפים לראות עלייה משמעותית במספר הלייקים או העוקבים. מטרה נוספת יכולה להיות פרסום מוצר ספציפי והגדלת המכירות שלו. מכאן שהדרך לדעת שאכן הקידום מבוצע והוא אכן יעיל – היא לוודא שמשיגים את המטרה המדוברת ועומדים ביעדים הספציפיים שהוגדרו לפני שהפעולה התבצעה. את זה גם בעל העסק יוכל לדעת ולא בהכרח יצטרך לחכות ולראות דו"חות טכניים שיפיק המקדם.

 

כמה עולה לקדם פוסטים באינסטגרם?

ברגע שבוחרים לבצע קידום פוסט באינסטגרם או כל פעולה אחרת שמשמעות שלה היא קידום ממומן, כלומר בתשלום – הרי שיידרשו סכומי כסף נפרדים לשלם לשם כך.יש הרבה מה לדעת ולהבין בכל מה שקשור לתשלום עבור שירותי קידום ברשתות החברתיות ובאינסטגרם בפרט. כאשר יש בתמונה מקדם מקצועי, מוסמך ומנוסה – יש תשלום חודשי שצריך להעביר אליו עבור ביצוע מכלול של פעולות שמתבצעות בשגרה לקידום העמוד ולתפעול יומיומי שלו. מעבר לזה, ברגע שבוחרים לבצע קידום פוסט באינסטגרם או כל פעולה אחרת שמשמעות שלה היא קידום ממומן, כלומר בתשלום – הרי שיידרשו סכומי כסף נפרדים לשלם לשם כך. ברוב המקרים עסקים קטנים ובינוניים ישלמו למקדם העמוד סכום שעומד סביב 1500-2000 ₪ בחודש ולסכום זה צריך יהיה להוסיף עוד כמה עשרות או מאות ₪ תמורת הפעולות הממומנות.

 

התחושות שחשים כשקידום באינסטגרם עובד?

מה בסך הכל רוצה בעל עסק? לקוחות רבים, לקוחות נאמנים ומרוצים, כמה שיותר עוקבים וכמובן הכנסות ושביעות רצון. בזכות עבודת קידום נכונה שמתאימה בדיוק לעסק שלו – אין ספק שזה בדיוק מה שהוא ירגיש. הוא יוכל לראות את כמות הפניות שהולכת ועולה, הוא ישים לב שיש יותר רכישות, הוא יוכל לדעת בעצמו שיש מעורבות בעמוד ותגובות רבות של העוקבים וללא ספק כל אלה יהיו אינדיקציה ברורה לכך שמהלכי הקידום נכונים ועושים את העבודה. ואיך ירגיש בעל עסק שהעסק שלו משגשג וצומח? שמחה, התרגשות, סיפוק אדיר וכמובן רוגע ושקט נפשי

כאשר מחליטים לבצע קידום פוסט באינסטגרם עושים זאת מתוך מטרה מסוימת, ברורה ומוגדרתמקדמים נכון ונהנים מהפירות

אין ספק שלבחירה באיש המקצוע שיקדם את העמוד יש חשיבות גבוהה מאד וצריך להקדיש לזה לא מעט זמן ותשומת לב. לכל בעל עסק מומלץ לשקול לשכור את שירותים מקצועיים של מקדם שמכיר את עולם הרשתות החברתיות ויוכל לסייע בהגדלת החשיפה של העסק וכך גם את מספר העוקבים וסכומי ההכנסות. כיום זה כמעט מובן מאליו שהקידום הוא חובה על מנת שהעסק יוכל לממש את הפוטנציאל שלו ברשת החברתית ואכן אפשר לראות את התוצאות של מהלכי הקידום גם תוך פרק זמן קצר.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם