קידום באינסטגרם

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נסו לחשוב על חבר, קולגה, או בן משפחה של מחזיק בידיו חשבון אינסטגרם. האינסטגרם היא הרשת החברתית שכבשה את העולם ללא יוצא מן הכלל. היא השתלטה על כל אחד, על כל תחום, על כל עסק והיום מי שלא נמצא שם, לא מעודכן ופשוט משאיר מקום למתחרים שלו. אז כן, כנראה שהזמן אשר לקח לכם למצוא בן אדם כזה הוא לא מועט, וכן הדבר נובע והגיוני בשל הפופולאריות הגדולה של רשת האינסטגרם בימינו. למעשה, רשת האינסטגרם היא חלק מקבוצת פייסבוק בימינו, לאחר שנרכשה בסכומי עתק, כאשר גם רשת חברתית כל כך מצליחה כמו פייסבוק לא יכלה להתעלם מהחשיבות של האינסטגרם והפופולאריות שרשת זו תופסת. כל הדברים הללו, גרמו לדבר נוסף לקרות – בעלי עסקים, אמנים, חברות שונות, ועוד, הבינו את הפוטנציאל אשר טמון ברשת זו, והחלו לבצע קידום באינסטגרם על מנת לקדם את המטרות שלהם.

מה זה קידום באינסטגרם? למה הדבר מתייחס?

ראיתם פעם זמר אשר מפרסם את השיר החדש או האלבום החדש שפרסם באינסטגרם? אולי בכלל נתקלתם ברשת מסעדות מפורסמות שהפיצה תפריט ספיישל חדש דרך עמודכל הדברים הללו, גרמו לדבר נוסף לקרות – בעלי עסקים, אמנים, חברות שונות, ועוד, הבינו את הפוטנציאל אשר טמון ברשת זו, והחלו לבצע קידום באינסטגרם על מנת לקדם את המטרות שלהם. האינסטגרם? אולי בכלל ראיתם משפיען רשת שאתם אוהבים יוצא בסרטון מצחיק חדש? כל אלה, ועוד נוספים, נכנסים תחת הקטגוריה של קידום באינסטגרם.

הביטוי מתייחס לעובדה פשוטה – העובדה שאנשים שונים הבינו בעולם כי הכלים אשר מוצעים לנו על ידי אינסטגרם – לייקים לפוסט, יצירת "טראפיק", כלומר תנועה של גולשים סביב פוסט מסוים, פלטפורמת הסטורי, אשר דרכה ניתן לשתף ולהפיץ דברים שונים, ונוספים רבים, הם כולם אופציות נהדרות ופלטפורמות טובות על מנת לקדם את האומנות, העבודה, העסק, או המוצר שלכם בצורה יעילה, ובכך להגיע לקהל אנשים חדש שמתחבר לדבר שאנחנו מנסים לקדם ולהפיץ בעולם.

קידום באינסטגרם מתחלק לשני סוגים

ממש כמו שיש קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן בגוגל, קידום אורגני וממומן בפייסבוק, ככה גם יש קידום אורגני וקידום ממומן באינסטגרם. אז מה ההבדל ביניהם? זה מאוד מאוד פשוט. קידום אורגני זה בעצם כל הפעולות שאתם מבצעים בעצמכם בפרופיל האינטסטגרמי שלכם. זה להעלות פוסטים המשלבים תמונה או מלל, או סרטון או גם וגם, זה לעדכן את הסטוריז שלכם במידע רלוונטי, סרטונים, תמונות מדליקות, זה להעלות מבצעים ותחרויות כדי להגדיל את קהל העוקבים שלכם והלייקים. כל זה נקרא קידום אורגני באינסטגרם. לעומת זאת, קידום ממומן זה פרסומות. כסף שאתם משלמים עבור סרטון ממומן שהמטרה שלו היא בעצם לעודד רכישה או לגרום לגולשים/לעוקבים להשאיר את הפרטים שלהם בלינק שמובל דרך הסרטון או הפרסומת. כדי להניע גולשים לפעולה אם לבחור בקידום אורגני, קידום ממומן או אפילו לשלב בין שתי השיטות.

מהם הצעדים שדרכם ניתן לבצע קידום באינסטגרם?

ככלל, קידום באינסטגרם הוא תחום נרחב אשר מכיל דרכו צעדים רבים ומגוונים. המשותף לכלל הצעדים והדרכים האלה הוא שדרך הצעדים הללו ניתן בעצם לקחת את המטרה אותה אנחנו אולי בכלל ראיתם משפיען רשת שאתם אוהבים יוצא בסרטון מצחיק חדש? כל אלה, ועוד נוספים, נכנסים תחת הקטגוריה של קידום באינסטגרם. רוצים להפיץ, ולהגיע דרך האינסטגרם לאנשים נוספים שמתחברים לאומנות, למוצר, לאירוע, או לכל דבר שאנחנו מנסים להפיץ באמצעות האינסטגרם. על מנת לבצע קידום באינסטגרם, יש מספר צעדים שאנחנו יכולים לבצע, כל אחד מהם הוא שונה במהותו, וכל שיטה של קידום באינסטגרם מתאימה לאדם או לקבוצה אחרת. מבין הצעדים המוכרים ביותר על מנת לבצע קידום יעיל באינסטגרם:

  • קניית לייקים – באמצעות קנייה מזויפת של לייקים לפוסט שהעלתם, תוכלו להגדיל את התנועה בעמוד שלכם, ובכך לחשוף את התוכן שאתם מפיצים לאנשים רבים יותר.
  • פוסט ממומן באינסטגרם – לפייסבוק יש אופציה שבה אתם יכולים לשלם סכום כסף מסוים, ולאחר תשלום הכסף הנ"ל הפוסט שלכם יופץ למספר רב יותר של אנשים באינסטגרם ובכך יקבל חשיפה גדולה ורבה יותר.
  • יצירת עניין גיוון ויצירתיות – כדי שאנשים יעקבו אחריכם באינסטגרם ויישארו העוקבים שלכם, כלומר לא יסירו את עצמם מרשימת המעקב שלכם, הפוסטים, הסטוריז, כל אלה חייבים להיות אחרים ממה שהמתחרים שלכם עושים ואתם צריכים לתת לגולשים שלכם כמה שיותר ערך מוסף.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם