קידום צפיות ביוטיוב

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עבור כל מי שמשתמש בפלטפורמת הסרטונים יוטיוב, או אשר מתכוון להשתמש, כדאי שידע שמנוע החיפוש של יוטיוב משתמשקידום החשיפה באמצעות קידום צפיות ביוטיוב על מנת להגיע לדירוג גבוה ביוטיוב וכתוצאה מכך לחשיפה גבוהה בקריטריונים מסוימים על מנת לדרג סרטונים. כך, יכול מנוע החיפוש לדרג את הסרטונים נמוך או גבוה בהתאם לאלגוריתם שלו. חשוב להבין, שלדירוג של יוטיוב יש השפעה נוספת, והיא על חשיפת המשתמשים למותג שלנו. כמובן, שהמטרה היא להגדיל את החשיפה, וכך להגדיל משמעותית את תנועת הערוץ וכמובן את הפרנסה.

כך ישנם כמה פרמטרים אשר משפיעים על הדירוג והם כמות הצפיות בסרטון, אחוז ההשלמה של צפיות בסרטון, כמות נטישה וכמות הנרשמים. ובפירוט, ככל שכמות הצפיות עולה ממשתמשים  אמיתיים, ככל שהם יצטרכו אחוז גדול יותר מהסרטון, ככל שכמות הנוטשים תהיה קטנה וכן ככל שכמות הנרשמים לערוץ תהיה גבוהה- כך הסרטון ייחשב לאיכותי יותר בעיני יוטיוב ובהתאם ידורג גבוה יותר. לאלו מצטרפים מגוון רחב נוסף של קריטריונים טכניים כמו איכות הוידאו והסאונד, כתוביות, אורך הסרטון ועוד.

קידום החשיפה באמצעות קידום צפיות ביוטיובכיום כבר לא מסתמכים אך ורק על הצפיות של הגולשים אלא על מחירון צפיות ביוטיוב שיש באפשרותו להגדיל את מספר הצפיות בסרטונים.

על מנת להגיע לדירוג גבוה ביוטיוב וכתוצאה מכך לחשיפה גבוהה, יש לעבוד על מספר קריטריונים חשובים. ככל שההתמדה בהם תהיה גבוהה ואיכותית יותר, כך יעלה מספר הצפיות וכן תעלה החשיפה.

הראשון, גיבוש קונספט לערוץ ולסרטונים שבו, זאת יש לעשות טרם העלאת סרטונים לערוץ. גיבוש הקוסנפט חולש על תכנון נכון של המטרות, התוכן ומה שיכלול הערוץ שלנו. ככל שהקונספט יהיה מדויק יותר, כך זהות הערוץ שלכם תהיה מדויקת יותר ותעבור כך גם לצופה. שסביר להניח שילחץ כמנוי.

לאחר מכן הגיע הזמן לתכנון הסרטונים עצמם. חשוב מאד להפיק סרטונים איכותיים, ויש לקחת בחשבון אלמנטים של איכות הצילום, התאורה, איכות הסאונד וחוסר ברעשי רקע, עריכה נכונה ואיכותית. כמובן, שניתן גם להוסיף בונוסים כמו כתוביות, איכות משודרגת את הצילום וכדומה. ככל שהסרטון המופק יהיה יותר איכותי, יוטיוב יחשיב אותו כמקצועי יותר וכך ידרג אותו בהתאם.

בהעלאת הסרטון, שימו דגש על אסתטיקה. שימו לב כי כותרת הסרטון היא מושכת, התמונה הנוספת לערוץ היא איכותית, והתוכן הכתובישנם כמה פרמטרים אשר משפיעים על הדירוג והם כמות הצפיות בסרטון, אחוז ההשלמה של צפיות בסרטון, כמות נטישה וכמות הנרשמים. בתיאור הערוץ שלכם נעים ומושך את המשתמש. תוכן טוב יכול להיות ההבדל בין משתמש שיכנס לערוץ לבין משתמש שידלג עליו. כך למשל ניתן לתת דגש למספר קריטריונים שמשמעותיים מבחינת הקידום של גוגל, כן- גם את יוטיוב. תוכן איכותי נחשב לכזה אשר נעשה סביבו מחקר של מילות מפתח (הכולל מחקר על מילות המפתח של המתחרים), והתוכן כתוב בצורה איכותית ורציפה.

עוד דבר חשוב מאד לעניין הקידום שלכם, מבחינת פעולת העלאת הסרטון, היא הצגה שלכם בתחילת הסרטון. ההצגה הזו חשובה במיוחד, שכן היא מציגה את זהותכם טרם קבלת התוכן על ידי המשתמש. כאן, חשוב מאד למצוא את האיזון, שכן, אי הצגה כלל תמנע את הפרסום שלכם וכתוצאה מכך את קידום צפיות ביוטיוב. ובמתרס השני, הצגת יתר עלולה לגרום למשתמש לנטוש את הסרטון מהר במיוחד. מה שכמובן, לא יסייע לנו בקידום צפיות ביוטיוב גם כן.

מבחינת זמן ההצגה של העסק, ראוי שהוא יהיה בין 10-30 שניות, כי יותר ממחצית הדקה היא איננה ידידותית עבור המשתמש, וסביר שמשתמש סביר ינטוש את הסרטון. בנוסף, חשוב שההצגה של העסק שלכם תהיה עניינית וממוקדת, ללא דיבורי סרק, שתוכן ההצגה יהיה מעניין ואיכותי. אם הוא אכן יהיה כזה, המשתמש ישאר ולא ינטוש וכמובן החשיפה תעלה.ההמלצה היא להתנסות, הת חילו מהצגה של 10-15 שניות, ועלו לאט לאט ככל שאתם מבינים שאין נטישת משתמשים.

דבר נוסף, הגברת מעורבות הצופים בסרטון. זהו אלמנט חשוב במיוחד, שכן הוא מסייע משמעותית להשארת הצופים בסרטון למשך זמןאי הצגה כלל תמנע את הפרסום שלכם וכתוצאה מכך את קידום צפיות ביוטיוב. ובמתרס השני, הצגת יתר עלולה לגרום למשתמש לנטוש את הסרטון מהר במיוחד. רב. מה שבטווח הרחוק, מעלה את החשיפה כמובן וכך גם מסייע בקידום צפיות ביוטיוב של הסרטון. הדבר עובד כך משום שככל שיוטיוב מזהה מחויבות כלפי הסרטון, וצפייה עד תומו של הסרטון, כך היא מזהה תוכן איכותי, ומזהה שהסרטון רלוונטי מבחינת המשתמש. כתוצאה מכך מקדמת יוטיוב את הסרטון. כיצד לעשות זאת? יצירת הסרטון צריכה לסוב סביב שאלה שרבים מחפשים לה תשובה, ולהוות פתרון לשאלה זו. ככל שהשאלה תהיה ממוקדת יותר, והתוכן יפתור את הבעיה בצורה איכותית ועניינית יותר, כך הוא יקודם יותר על ידי יוטיוב. ובונוס, גם על ידי גוגל. דוגמה לכך, היא סרטון של בעל מקצוע מאלף כלבים, אשר מפרסם סדרת סרטונים על נשיכת גורים וכיצד לפתור אותה.

חשוב מאד לשים לב, שכאשר אתם מעלים את הסרטונים שלכם, עשו זאת בכמות וברצף. כלומר, אל תעלו סרטון אחד לערוץ, העלו לפחות 3-4 סרטונים. בצורה זו אתם משיגים שתי מטרות עיקריות: יצירת שרשרת סרטונים עבור המשתמש. כלומר, בתום סרטון אחד הוא מיד יעבור לצפייה בסרטון הבא. שנית, קידום צפיות ביוטיוב בצורה משמעותית של הערוץ שלכם, מהיותו מלא בתוכן.

ובתום הדרך, תנו את הטון החשוב להטמעת הסרטונים של בבלוגים וברשת ככלל. החשיפה יכולה להתבצע בצורה זו בקלות וביעילות ולהשיג לכם תוצאות מצוינות. שכן, יוטיוב מזהה סרטונים אשר מועלים בפלטפורמות שונות כאיכותיים ורלוונטיים יותר.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם